Diskuze a otázky - Derren Brown - Magie a Manipulace mysli

úvodní strana | aktualizovat | dolů

Zangoose

Zangoose | 12. 01. 2009, 16:56:39 | příspěvky uživatele | napsat uživateli

Znáte ho? Asi jo.. a co vás na něm upoutalo, jeho "Magie" nebo čtení myšlenek/manipulace...kdo četl jeho knížku? Co si myslíte o jeho show jako je např. psychický úder nebo díl s fotkami mrtvých? !1361!

reagovat

V diskuzi je 41 příspěvků a shlédlo ji 1712 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

Zangoose

Zangoose | 12. 01. 2009, 21:47:25 | více příspěvků | napsat uživateli

To už je pak něco jinýho...už delší dobu říkám že život je hra...kdo jí umí, vyhrává a kdo ne, ten to zkouší..někdo zakládá svoje hraní na analýze protihráčů, někdo bezhlavě de vpřed a čeká až ho někdo zastaví a pak je tu ten co se jen vozí na zádech někoho jinýho...je jen na nás jakou cestu si volíme...

Hele já taky nechodim po ulici a neříkám lidem "Bacha na mě, jestli začneš klepat prstama, vím co si myslíš, protože tě umim číst" ... to ne... ale říkám, je sranda někdy usměrňovat lidi i hloupýma trikama typu "vem si tisíc, přičti 40 a další tisíc a 30 atd. "...!27!

uživatel eliminován | 12. 01. 2009, 21:16:23

kua už bych měl asi založit ten blog, jak tak koukám, kolik toho píšu !2!

uživatel eliminován | 12. 01. 2009, 21:15:54

vrcholem všeho divadla pak je přetvářka..bohužel nejvýhodnější způsob "hry" ..sice hajzlovina, ale ten, kdo se přetvařuje, se má nejlépe

uživatel eliminován | 12. 01. 2009, 21:14:40

ideálním příkladem může být třeba tohle:
snažíš se zaujmout nákou holku a po dvou týdnech to ona vzdá, ptž si začne myslet, že jsi debil..nebo ju prostě nezaujme, nebo máš jiné zájmy..nesednete si ..říkat v tomto případě "já tě nebavím?" "proč mi neodpovídáš?" "tohle je kvuli tomu, že jsem...." atd..tohle je rozebírání těch pravidel hry.. lepší je zahrát si to divadlo podle pravidel a bud zkusit něco jinýho, čím bys ju zaujmul, anebo se na to vysrat uplně a neřešit to

další příklad: nákej slovní projev před hodně lidma..zkazíš ho..rozebírat, proč jsi ho zkazil a proč se ti smějí, nebo tě posílaj do prdele nemá cenu...lepší je o5 zahrát divadlo a snažit se to zachránit nákou jinou řečí, anebo poděkovat a jít pryč ...

uživatel eliminován | 12. 01. 2009, 21:08:52

víš ono další věc, na kterou pak časem přijdeš je ta, že tyhle věci je nejlepší nerozebírat ..život je hra a někdo ju hraje líp a někdo hůř..a rozebírání základů té hry lidem přijde nepřirozený a divný ..neradi se baví o těch "systémových" věcech ..o tom, jak fungují, atd ..nejideálnější v životě je hrát divadlo..co nejdokonalejší..a na náké osobní pocity a emoce se vysrat

uživatel eliminován | 12. 01. 2009, 21:05:02

> Zangoose
pokud jim to vyloženě neříkáš (já osobně se tím nikde nechlubím, ani si nedělám image "nákýho manipulátora" :D ), tak to samozřejmě nevědí ..já nevím..mě to prostě přijde instinktivní..nepřemýšlím o tom, zda zrovna udělali pohyb rukou doleva, nebo doprava..to prostě vidím celkově...a s čechama máš pravdu ..největší české bohactí je závist, pomlouvání a řešení něčeho, do čeho jim nic není :)

Zangoose

Zangoose | 12. 01. 2009, 20:57:15 | více příspěvků | napsat uživateli

jj ale to je dominanta čechů...já vím, je to divný dělit chování lidí podle národností, ale musim říct že trochu rozdíl tu je...

Co sem si všiml když sem sledoval třeba svojí kamarádku...ví o tom že občas čtu lidi, a když se na mě podívala, viděla že sem jí začal koukat na ruce (já sem přitom koukal jen tak do blba) a nejspíš instiktivně si založila ruce na prsou, čímž mi vlastně nevědomky dala najevo "Nesnaž se mě číst" ... lidi většinou nevědí co děláš, nebo pokud je čteš dobře, neměli by vědět co děláš... a proto nevědí jak se k tomu stavět...!27!

uživatel eliminován | 12. 01. 2009, 20:37:41

jinak všiml jsem si jedný věci, když se teda chceš dělit o zkušenosti :D

když začneš lidi rozebírat..rozebírat jejich myšlenky, proč se chovaj zrovna ted tak, jak se chovaj, atd...tak pak mají pocit, že do nich vidíš až moc a je jim to dost nepříjemné ..cítí se bezbranní... takže se obvykle snaží hádku, nebo debatu co nejrychleji ukončit s tím, že ti řeknou něco ve stylu "seš nákej moc chytrej, ne", nebo "si jako myslíš, že do mě vidíš, nebo co" a podobně ..a žádné agrumenty k tématu :D

občas je to zajímavé sledovat :D

tralalin

tralalin | 12. 01. 2009, 20:35:13 | více příspěvků | napsat uživateli

nevíte někdo o nějakým DVD jeho, nebo tak něco?? !929!

uživatel eliminován | 12. 01. 2009, 20:31:45

> Zangoose
mě to tak přijde ne kvuli tomu, že jsi to založil, ale kvuli tomu, že jsi z toho nadšený a připadáš si najedou jako něco víc :) ..nesnažím se tě shazovat, to nemám za potřebí, jen ti spíš dávám radu, čeho se příště vyvarovat.. představ si příklad, kdy někdo do 18ti neměl jediný pivo a v 18ti si dal poprvé náké a najednou je z něj velkej "kalič", kterej nemluví o ničem jiným a šíleně s tím svých chlastem machruje všude..přitom ti "opravdoví" kaliči se tím nikde nechlubí a berou tu věc jako samozřejmost ..nebo další příklad kluk, co přijde o panictví a najednou z něj je velkej sexuální guru ...jinak já jsem v životě přečetl snad jen jendu kníku o psychologii a to byla navíc náhoda ..vše ostatní jsem si osvojil sám bez žádných pouček ..a nemám za potřebí si na někom dokazovat, že "ho zmanipuluju" ..tohle se spíš vyplatí jako okrajová dovednost, když např po někom chceš, aby šel s tebou ven, aby ti pujčil peníze, aby za tebe cokoliv udělal atd..o tom dokázat člověka přesvědčit..nebo poslat ho proti někomu ..ale jako hračka se to hodá pouze do té TV show :)

Zangoose

Zangoose | 12. 01. 2009, 20:11:38 | více příspěvků | napsat uživateli

A co se týče "Hele co umím, koukejte co umím"...jestli o tom něco víš, a pokud si něco zkoušel, tak na lidi neplatí "naučil sem se jeden trik, teď ho na tobě zkusim"...okamžitě se člověk na něco připraví a neni v uvolněnej...takže ono vlastně chlubení se se čtením myšlenek neni nijak kloudný...chtěl sem najít spíš někoho podobně smýšlejícího...ale zjevně smůla...!1361!

Zangoose

Zangoose | 12. 01. 2009, 20:09:21 | více příspěvků | napsat uživateli

ááá takovou reakci sem čekal...nn jen už mě to zajímá dýl...jestli třeba v tom někdo lítá stejně...víš, to je to co mě baví...neni to pár triků z brožurky, vlastně sem si i něco osvojil dost osobně a i něco předělal...a nepřečetl jsem jen jednu knížku, nemám potřebu se chlubit...arogance je pro mě nejhorší vlastnost člověka, ale manipulace mě doopravdy vzala..!1361!

uživatel eliminován | 12. 01. 2009, 19:58:39

*pár

uživatel eliminován | 12. 01. 2009, 19:58:25

> Zangoose
na mě spíš teda působíš jako někdo, kdo se z náké brožůrky naučil prá triků a ted se tím snaží chlubit "hele, co já to umím, koukejte, co umím" :) ..psychologie se nedá naučit..ta se musí pochopit ..a lidi nejsou stroje, který by se dali řídit :)

Zangoose

Zangoose | 12. 01. 2009, 19:39:54 | více příspěvků | napsat uživateli

Já vím jak to všechno dělá, jeho triky používám...resp. nejsou to jeho triky, sou to triky co se naučil...stejně jako sem se je naučil já..je kouzelný jak lidi kolem vás dělají co vy chcete...a neni k tomu třeba moc usilí...a ne, nejsem zvrácenej tím že umím manipulovat s lidma, nejde o manipulace typu "holka teď se svlíkneš"... de o jemný manipulace...no je to komplexnější než se zdá...

uživatel eliminován | 12. 01. 2009, 18:54:23

> Zangoose
já to cháou dokonale ..samozřejmě ne všechny, ale chápu jeho "nástroje", které k té manipulaci používá..viz můj kátkej příspěvek níže ..

tady si s tím už někdo dal práci a máš tu ai vysvětlení některých jeho triků :)
http://latrine.dgx.cz/derren-brown-a-principy-jeho-triku

Zangoose

Zangoose | 12. 01. 2009, 18:35:40 | více příspěvků | napsat uživateli

Protože pan Vita_7 napsal že tomu nikdy nevěřil...a nejspíš reagoval jen na slovo Magie a jak sám později uvedl, reagoval i na "kouzelníky"... Zajímá mě jestli někdo z vás má páru o co de...jestli někdo z vás tuší jak to dělá...a ano, všechny jeho show jsou reálné...ale zajímá mě, jestli je mezi váma někdo kdo třeba chápe jak udělal již zmíněný úder a nebo třeba jak namaloval palác... (všechny Derrenovy show sou v češtině na youtube od uživatele camperSK)

uživatel eliminován | 12. 01. 2009, 18:31:24

tak proč jsi psal "Co si myslíte o jeho show", když jsi nechtěl slyšet žádné názory, zda lidi věří, nebo ne...

Zangoose

Zangoose | 12. 01. 2009, 18:13:34 | více příspěvků | napsat uživateli

Ne, Derren neni "kouzelník" je to herec, co umí číst řeč těla, resp. má zvýšenou všímavost vůči nenápadným náznakům "bezděčná komunikace" používá vytříbený paměťový triky (Mimochodem Mnemotechinka je jedna z nejvýznamnějších věcí co sem se teď naučil a měli byste si něco najít o propojovacím systému nebo o systému paměťových paláců (pomůže vám to ve škole)), a pár Iluzionistickejch fint...

Zangoose

Zangoose | 12. 01. 2009, 18:11:33 | více příspěvků | napsat uživateli

Bože...nechtěl sem slyšet jestli věříte nebo nevěříte...ti z vás co nevěří v jeho schopnosti...hmm...víte kolik by vydělal onen dotyčný člověk kterého by Derren musel uplatit za to aby mlčel na tom, že by řekl že je to vše podvod?

uživatel eliminován | 12. 01. 2009, 17:19:55

tvářit se tajemně, hrát si na kouzelníka a zneužívat řeči těla a znalosti podprahových vjemů a může to dělat každej....ale ta show se mi líbí :)

Vita_7

Vita_7 | 12. 01. 2009, 17:13:24 | více příspěvků | napsat uživateli

> malej_jimi
v tom s tebou souhlasim

uživatel eliminován | 12. 01. 2009, 17:12:21

> petulka.pohodarka
ani nemluv ;) to by se dalo pouzit vsude ;) na segru "uklid mi pokoj" a nez by si uvedomila ze je zmanipulovana bylo by to uklizene ;)

malej_jimi

malej_jimi | 12. 01. 2009, 17:12:16 | více příspěvků | napsat uživateli

Vita_7: jo "Kaprfíld" je kokot, to jasně!2!, na Brownovi se mi líbí jen to, že si nehraje na kouzelníka...

Vita_7

Vita_7 | 12. 01. 2009, 17:10:28 | více příspěvků | napsat uživateli

> malej_jimi
tak proto nevěřim, že by to byla nějaká magie a nemyslel jsem jen tohle ale i třeba Coperfielda a takový sračky

malej_jimi

malej_jimi | 12. 01. 2009, 17:07:05 | více příspěvků | napsat uživateli

Vita_7: přečet sem pár věcí a ten kluk určitě neobjevil ameriku, většina z toho jsou jen dlouhodobě zažitý psychologický postupy a principy jak oblbnout lidi!1!

petulka.pohodarka

petulka.pohodarka | 12. 01. 2009, 17:06:48 | více příspěvků | napsat uživateli

> PATYS
jo to s těma psama byl mazec..to umět tak jsem za vodou !906!

uživatel eliminován | 12. 01. 2009, 17:05:35

jj mám někde všechny díly.. moc dobrý!1424! něco mi přišlo trošku přehnané.. ale proč ne.. věřím mu to!1!

uživatel eliminován | 12. 01. 2009, 17:05:33

!967!

uživatel eliminován | 12. 01. 2009, 17:05:23

no tyto veci zeru... jen by me zajimalo jestli je to doopravdy nebo fikce... jinak fakt borec... toto umet tak jsem na psich zavodech denne ;) a s tema fotkama to bylo taky super

předchozí | 0 | 30 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

magiemanipulacebrownshowdílmrtvýknížkafotkaúderčteníderrenmyšlenka

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑