Diskuze a otázky - DEMOKRACII SI ROZVRACET NEDÁME!

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 23. 01. 2008, 12:10:46 |

Plzeňský primátor rozhodl: když jde o boj s neonacisty, jde zákon stranou. Na poslední chvíli zakázal pochod Plzní. Policie tak mohla pochod rozehnat.

Existuje shromažďovací zákon. V § 11 odst. 1 tohoto zákona se praví: O zákazu shromáždění (§ 10) nebo době jeho ukončení (9) rozhodne úřad bezodkladně, nejpozději však do tří dnů od okamžiku, kdy obdržel platné oznámení.

Ty tři dny, které mají úřady na to, aby průvod zakázaly, tam nejsou pro srandu králíkům. Zákon nestanovuje třídenní lhůtu pro zákaz veřejné akce náhodou, jde o „pojistku“, která má zaručit svobodu shromažďování.

Průvod byl nahlášen 12.11.2007, zakázán byl 17.1.2008. Rozdíl činí 66 dnů. Lhůta pro zákaz byla překročena 22krát.

Z titulu své funkce navíc Rödl nebyl ani oprávněn takovou demonstraci zakázat. Demonstrace zakazuje pouze příslušný úřad městského obvodu, kde je akce hlášena. V tomto případě Úřad městského obvodu Plzeň 3.

A jaké důkazy vlastně vedly Rödla k zákazu? Inu, osoba, která průvod nahlásila, jakýsi Václav Bureš, je prý znám svými kontakty s nacisty. „Znám svými kontakty“?! To je všechno?! Když mám kontakty na svého pošťáka a ten pošťák ve volných chvílích létá s rogalem, znamená to, že jsem fanda do rogalu? Podle Rödlovy logiky ano. Byl Bureš někdy odsouzen za nacismus? Byl nebo nebyl? Pokud nebyl, neplatí náhodou presumpce neviny?

V právním státě, který ctí demokratické principy a Listinu svobod, kterou republika také kdysi (zjevně omylem) podepsala, by měl být státní úředník, který takto svévolně poruší zákon, okamžitě zbaven svého úřadu, měl by být obviněn z pohrdání zákony a potrestán. A jako jeden z trestů bych ho přinutil 1000krát napsat citát Noama Chomského: Pokud nevěříme, že svobodně se mohou vyjadřovat i lidé, kterými pohrdáme, nevěříme ve svobodu projevu.
!400!

reagovat

Žádná anketa nebude zmetkové!

V anketě hlasovalo celkem uživatelů

V diskuzi je 193 příspěvků a shlédlo ji 948 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 17. 11. 2008, 18:27:16

zajimavy cteni kazdopadne jedno je jisty bordel v tohle state je nechutnej ve vsech smerech korupce pratelickovani atd....

U.F.O.

U.F.O. | 30. 06. 2008, 10:36:27 | více příspěvků | napsat uživateli

A hele moje stará diskuze. !2! Tak pan primátor sice podle soudu porušil zákon, ale soud se rozhodl ho nepotrestat, protože prý jednal v zájmu společnosti. Zajímavý je na tom všem poznatek, že dodržování zákonů zjevně nebude v zájmu společnosti. !1256!

uživatel eliminován | 1. 02. 2008, 16:53:12

ufo: vím že nic nevím ale ty nevíš že víš takže proto tě chci volit prezidentem SSA

uživatel eliminován | 1. 02. 2008, 16:52:04

kapitan_korkoran Zatím jsem se přesvědčil, že takoví jako ty toho moc neví. !400!

uživatel eliminován | 1. 02. 2008, 16:50:15

uni: prosim tě ty bys měl dělat zpravodaje to co ví půlka republiky víš ty až po vánocích!121!

uživatel eliminován | 1. 02. 2008, 16:42:09

Obávám se,že ČEZ se na protesty Dragona Thormuse a podobných vybodne,a prostě prodá o trochu víc elektřiny do okolních států.....jak samozřejmě už dlouho a jistě k velké radosti vlasteneckých obhájců Temelína už léta dělá...pokud si nějakýho výkyvu v poptávce vůbec všimnou....
Jak říká Sea,ty kurvy se zaručeným státním monopolem můžou i mnohem onačejší věci...!2!!271!!873!!923!!898!

uživatel eliminován | 1. 02. 2008, 16:31:17

Soud rozhodnul, že zákaz demonstrace v Plzni byl protizákonný. Mimochodem Klaus se nechal slyšet, že tomu plzeňskýmu primátorovi dá milost. Takhle to u nás teď chodí.!1003!

uživatel eliminován | 28. 01. 2008, 09:37:35

Tak svolavatel demošky je prej člen ODS. Už ho za to vyloučili a celý vedení místní ODS rezignovalo. !1243! By mě zajímalo, jestli to celý nebyla nějaká provokace, aby se mohly udělat policejní manévry.

uživatel eliminován | 26. 01. 2008, 09:00:50

DarragonThormus ale může

uživatel eliminován | 26. 01. 2008, 03:45:59

Nesouhlasíte s politikou ČEZu, s neustálým zdražováním, nehoráznými odměnami managerů ČEZu atd.?
Je na čase vyjádřit svůj nesouhlas tím, že v předem daném čase a to v pátek 1.února 2008 vypneme všichni v 18 hod. přesně ( na 1/4 hodiny ) všechny spotřebiče.
ČEZu tím vzniknou poměrně velké technické komplikace a následně i ekonomické komplikace a snad si uvědomí, že nemůže neustále bezostyšně zdražovat a my budeme jako ovce poslouchat a platit.

uživatel eliminován | 26. 01. 2008, 03:43:25

2you: Nemá cenu, stejně s tím nic neudělají, protože si tím hrabou do koryt...
Stát ani po Tobě nemůže chtít zdravotní pojištění... V Ústavě je, že máš právo ne bezplatnou lékařskou péči. Proč teda platíš Zdravotní pojištění ze kterýho si hradíš lékařskou péči ap. Proč teď ještě chtějí poplatky u lékaře?

A zdravotnictví půjde do kelu... Vem si Rath když měl na starosti VZP sice všichni nadávali, ale bylo to tam vše OK... Teď to má tuším Julínek a je to všechno v píči a VZP nemá dostatek peněz ikdyž po Rathovi tam zůstalo více než dost peněz... Takže to nevidím moc valně !1300! Stejně se brzo sesype vláda když to bude pokračovat... A nebo všichni začnou hromadně zdrahat pryč...

Třeba spíš demonstrovat proti ČEZu proti zdražování energie !1193! Nevím jestli to najdu, tuším že 1.2.2008 nevím v kolik - na 15 minut vypnout veškeré spotřebiče !1193! aby se ČEZ probral se zdražováním, protože i těch blbých 15 minut kdy všichni vypnou elektriku, tak jim to udělá technické problémy a hlavně finanční, protože přijdou o takových peněz, že by si z toho postavil možná i pár desítek rodiných domků !1193!

uživatel eliminován | 26. 01. 2008, 03:35:47

na to se vyserte.raději pojdme udělat nějakou petici at se zbrchá to naše zdravotnictví...pro lidi co chodí do práce je to kurevský dojeb

uživatel eliminován | 26. 01. 2008, 03:30:50

iwan: Hm... tak je třeba nabádal... Vem si když demonstrujou antifašisti, nebo když byly demonstrace proti Globalizaci !1193! K tomu nic neřekneš? !1193! Kdo to organizoval? Proč byl potom takovej bordel a zdemolovaný cizí majetek v místech kde se to všechno dělo... Tak se na to dívej také jinak !1300! Kolik se toho zničí když je demonstrace skinheadů? Moc se toho nezničilo, viď? Nebo alespoŇ o tom nevím... Proč se nenavážíš do AFA ap... Nebo k nim patříš? !1193!

uživatel eliminován | 26. 01. 2008, 03:27:11

unidentified.flying: !1193! souhlasím.... Konečně někdo kdo má rozum !1300!

uživatel eliminován | 26. 01. 2008, 03:21:12

seashepherd.
Ten nazev nemusis vymyslet, uz je vymyslen.

Novus ordo seclorum


!20!

uživatel eliminován | 25. 01. 2008, 13:26:24

ok, uz jsem se bal, ze se odpoved nedozvim nez te zase smazou !2! takze muchas grax

uživatel eliminován | 25. 01. 2008, 11:22:13

unidentified.flying jo. más pravdu. nemyslim si, ze ma jitka vuci me predsudky

uživatel eliminován | 25. 01. 2008, 11:18:30

seashepherd. Ne "bez předsudků" ale "bez předčasných závěrů". Bacha na slovíčka. !5!

uživatel eliminován | 25. 01. 2008, 10:45:09

JitkaDvorakova zkus si muj prispevek precist jeste jednou a bez predsudků.
napsal jsem jen, ze by jsme meli nas system nazvat pravym jmenem.
ne ze by jsme meli prestat slapat po nacistech, nebo komunistech.
jen kdyby jsme veci spravne nazývali, tak by odpadly ty hloupe polemiky o tom, co je a neni demokraticke

uživatel eliminován | 25. 01. 2008, 10:14:08

sea,a je to jinde jinak? A pokud ano,nevykrystalizoval tento způsob řízení společnosti,co v demokratických společnostech je, po celým dvacátým století plným experimentů?
Není lepší brát si za vzor staletou tradici demokracie třeba v Anglii,a pokoušet se to jakkoliv neuměle napodobovat,než šestiletej katastroficky končící pokus o vytvoření Třetí říše?
náckové a komunisté se nikdy netajili svýma cílema a snaha o převzetí moci z ulice...Zmocňovací zákon v Německu třicátých let,a řekla bych,že i podobný zákony v Česku po Vítězným Únoru by měly navždy stačit minimálně k zakázání nějakých fackelzugů v dnešní době...!2!

uživatel eliminován | 25. 01. 2008, 10:08:13

Já bych si na rovinu přiznal, že nežijeme na Zemi, ale v krychličce, v jejichž rozích se opičky tahají za uši a lanýže skotačí v kosmickém rytmu meziplanetární dechovky. !1052!

uživatel eliminován | 25. 01. 2008, 09:44:35

a nebylo by lepší si na rovinu priznat, ze nezijeme v zadne demokracii a zacit nas system proste nazyvat nejak jinak? treba ideologie vzývající volný trh, nebo tak nejak?
celej je stejne nastavenej jen jako pokus o hledani kompromisu mezi podnikatelama a odborama v nazoru na prerozdelovani zisků. a pro zadnou jinou ideologii tu stejne není místo.

uživatel eliminován | 25. 01. 2008, 09:26:29

Dobře Vám tak! !789! Je zvrácené...odvolávat sa na demokracii, když samotné neonacistické hnutí porušuje principy demokracie...

uživatel eliminován | 25. 01. 2008, 09:18:31

x--LaTiNo--x
Aaaach so! Tak to byli myšleni ti, co mě pořád s něčím spojujou. Paradoxně jsem potom na jedné diskuzi nácek a na druhé komouš. !2!

uživatel eliminován | 24. 01. 2008, 22:42:31

já bych ty nácky rovnou střílel místo zákazu.

uživatel eliminován | 24. 01. 2008, 22:41:58

Já to "kapim" moc dobře, ale kdo je tedy podle tebe ten, kdo se vždy musí ztotožnit plně? Jelikož jsi řekl "Tady je vidět rozdíl v přístupu"
Takže to beru jako rozdíl v přístupu tvého a čího?
Už se opakuji ale stále jsem nedostal odpověď. Já chápu princip toho cos řekl, ale tys to udal jako srovnání...o jedné (dosud) neznámé

!2!

uživatel eliminován | 24. 01. 2008, 20:56:18

x--LaTiNo--x Tak jinak, abych podpořil něčí názor, nemusím nutně souhlasit se vším, co ten člověk hlásá a co dělá. Prostě s jeho konkrétním názorem se ztotožňuji. Neznamená to, že přejímám automaticky všechny jeho názory. Nebo ty to tak děláš? Jinými slovy, když budu souhlasit s nějakým komunistou, neznamená to, že jsem sám komunista. Kapišto?

iwan

iwan | 24. 01. 2008, 18:29:54 | více příspěvků | napsat uživateli

ufon: no jo, pisu kraviny. ty chytry veci sem prece pises ty. zajimavy ze sis vybral na odpoved jen to, co se ti hodi!486!

uživatel eliminován | 24. 01. 2008, 18:07:47

iwan Tak tady nepiš kraviny jak jsi rád, že kvůli někomu neuzavřeli Klatovskou.

uživatel eliminován | 24. 01. 2008, 18:04:19

_______

vyplňte čitelně hůlkovým písmem a pokud možno konkrétně doložte příkladem pro ilustraci. !1!

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

zákonpochodzákazkrálíkshromážděníoznámeníúřadlhůtaplzeňdemokraciesrandaneonacistaukončeníprimátorstranaokamžikdobapolicieprůvododstbojdenchvíle

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑