Diskuze a otázky - Democracy

úvodní strana | aktualizovat | dolů

bekake

bekake | 10. 05. 2007, 12:49:04 | příspěvky uživatele | napsat uživateli

"Democracy wins by means of the prediction
of easy manipulated people......."

reagovat

V diskuzi je 63 příspěvků a shlédlo ji 781 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 19. 05. 2007, 12:35:38

http://www.deepend.cz/brany/index.php?article_id=8666&rank4=1

Nová totalitní moc postupuje zcela podle plánu

uživatel eliminován | 10. 05. 2007, 15:46:30

bekake

Fantazii mame taky dobrou...a co takhle uniformu kanadske jizdni policie?

bekake

bekake | 10. 05. 2007, 15:45:11 | více příspěvků | napsat uživateli

Většinu z vás sis dovedu představit v uniformách NKVD.

uživatel eliminován | 10. 05. 2007, 15:03:58

Demokracie v soucasnem provedeni je skutecne zalozena na snadne manipulaci s lidmi. S tim se preci da souhlasit. Pouziva mene fyzicke represe a lidi ovlada predevsim pomoci masmedii a konzumu. !1!

uživatel eliminován | 10. 05. 2007, 14:47:23

To sou vsechno hobsbawmlike tradice !122! myslim si,ze tim uz dnes narod nepada a ani na tom nestoji.....

uživatel eliminován | 10. 05. 2007, 14:46:23

szal: ja ja, das Reich kommt wieder! !720!

bekake

bekake | 10. 05. 2007, 14:45:14 | více příspěvků | napsat uživateli

Třeba předávání meče císaři.

uživatel eliminován | 10. 05. 2007, 14:45:08

!122! Osvicensky duch star-light !122!

uživatel eliminován | 10. 05. 2007, 14:43:11

tak relevanci toho prispevku jsem taky nepochopil:)) a to, že ma nekdo titul kral, automaticky neznamena, že bude postupovat postupne......jesi bude revolucni zalezi jen na nem.. ....taky zalezi na tom, co vsechno mu dovoli slechta, že....a na tradici lpet musi, pac je to kral z boží vůle a nikoli z vule lidi a tudiz ho nikdo nemuze sesadit, kdyz si to prece buh pral, aby byl kral.....tohle mas typicky videni monarchie ve stredoveku......a prave v demokracii, kdyz ta hlavní síla vladne blbě, tak zvolis jinou!..ta byt teda lepsi nemusi, ale to uz je zas neco jinyho....

uživatel eliminován | 10. 05. 2007, 14:43:09

začíná se tady vznášet osvícený duch star_light!693!

uživatel eliminován | 10. 05. 2007, 14:41:09

drinker

Marsirujou pro Endsieg !122!

uživatel eliminován | 10. 05. 2007, 14:40:38

tak co, slzabso, jak ti dupou králíci? !122!

uživatel eliminován | 10. 05. 2007, 14:38:51

Bekake

a v cem je tenhle film poucnej a relevantni k tematu?

uživatel eliminován | 10. 05. 2007, 14:37:47

"Poslední samuraj s Tomem Cruisem- doporučuji"


se asi potrham smíchy....to je vážně moc !121!!121!!121!

bekake

bekake | 10. 05. 2007, 14:32:18 | více příspěvků | napsat uživateli

Král plní velmi obtížnou fukci proto aby stmeloval národ s odkazem
na tradici pokud možno postupně a rozmyslem nikoli revoluční
cestou. Poslední samuraj s Tomem Cruisem- doporučuji i když
ce se týče boj.umění je se Stevenem Seagalem neporovnatelé.

uživatel eliminován | 10. 05. 2007, 14:25:36

Freddie:zdar!1169!

uživatel eliminován | 10. 05. 2007, 14:25:15

bekake se nam nejak odmlcel!2!....to uz mi asi neodpoví..

uživatel eliminován | 10. 05. 2007, 14:24:46

Rammdown: ZDar kámo!!!11!

uživatel eliminován | 10. 05. 2007, 14:24:24

zdar Drinkere !122!

uživatel eliminován | 10. 05. 2007, 14:21:25

prava v Praze....takze pro nas to zas tak dulezite neni....ale aby jsme vedeli o co go;)

uživatel eliminován | 10. 05. 2007, 14:19:14

rammdown: na jake univerzite studujes?
to sedi, Havel, Pithart a tahle spolecnost jsou dokonalou ukazkou toho, jak vyrobit (mozna nevedomky) uplne novou ideologii. Ideologii nejake imaginarni Pravdy a lasky. V tomhle naprosto souhlasim s Klausem, ze ta Havlem propagovana vize obcansky aktivni spolecnosti (ktera vsak krome nejakych pochybnych petici nema sebemensi mandat), kterou se snazi propagovat a iniciovat je nebezpecna.

uživatel eliminován | 10. 05. 2007, 14:15:17

jo to su urcite mysli i Juscenko !906!

uživatel eliminován | 10. 05. 2007, 14:13:46

aha....tak jasný....ja mam politologii jako vedlejsi predmet a jeste k tomu jen jeden semestr, takzte spis okrajoves...jinak s pithartem taky u nas dost lidi nesouhlasi...sam rika, jak nesnasi ideologie, ze uznavaji jen jednu pravdu a zadnou jinou a pritom on sam zadnou jinou pravdu nez svou nepripusti.....jinak z tou prvni republikou mas pravdu...kazda strana mela svyho orla,sokola a nevim jak se dal jmenovali, taze vse bylo spolitizovane.....az z te nechute k politice vzesla narodni fronta po valce, že..ale to uz je zas neco jineho:)

uživatel eliminován | 10. 05. 2007, 14:11:33

jo a kolik čechů emigrovalo do kataru? !5! emigrovali většinou do demokracií (Německo, USA dříve, dnes i Španělsko, Anglie, Francie... jenže to není emigrace, ale pohyb v otevrenych pracovnim trhu)

uživatel eliminován | 10. 05. 2007, 14:11:32

když blahobyt kataru není způsobenej státním zřízením, tak jakej má smysl se zabývat emigrací do kataru v diskuzi o demokracii???!121!

nehledě na to že Norsko rozhodně není skutečná monarchie, aspoň né ta jak ji definuje Aristoteles, Norsko je naopak demokracie a tudíž spíš argument PRO DEMOKRACII


bekake sorry, ale seš fakt úplně MIMO!1333!

uživatel eliminován | 10. 05. 2007, 14:10:18

a v kataru jsou bohaty sejkove a ne obycejny lidi:P

uživatel eliminován | 10. 05. 2007, 14:10:00

rammdown: tak Pithart je stejně jako Havel a ta kumpanie 90. let velky fanda "obcanske spolecnosti", jenze je prvne nutne hlavne obcanskou spolecnost definovat - on to podle me chape jako miru spolecenske angazovanosti. To znamena ze lide naslouchali spisovatelum, organizovali se masove do spolku jako je orel a sokol, byla tam ta narodni jednotna myslenka (bez ohledu na pocet Nemcu, zidu a jinych narodnosti ve state), jenze mira vlivu na politiku byla stejne minimalni jako dnes. Politikareni za prvni republiky bylo snad jeste nechutnejsi nez je dnes. Taky to podle toho pak dopadlo.
Ja cerpam z prednasek politickeho systemu cr doc. Holzera :) to je imho erudovanejsi clovek nez politik

uživatel eliminován | 10. 05. 2007, 14:09:57

u norska jsme uz resili, ze to je demokracie a ne monarchie, jak o ni mluvil aristoteles..jsi snad hloupy, ze to nechapes?

uživatel eliminován | 10. 05. 2007, 14:09:06

bekake:stale cekam na tvou odpoved...

uživatel eliminován | 10. 05. 2007, 14:08:32

mimochodem aristotelovo uznávání aristokracie vychází ze starověké úrovně vzdělání běžného obyvatelstva, kdy rozdíly ve vzdělanosti a schopnosti samostatně odpovědně fungovat a aktivně spoluutvářet společnost byly mezi aristokracií a běžný lidem propastné....
těžko vnucovat demokracii člověku kerej vůbec neví co to je a k čemu a neumí se ani podepsat....
ale teď žijeme jinde!5!

předchozí | 0 | 30 | 60 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

democracymeanswinspeoplepredictionmanipulatedeasy

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑