Diskuze a otázky - CO TO JE ŠTĚSTÍ????

úvodní strana | aktualizovat | dolů

DeNNI85

DeNNI85 | 26. 06. 2008, 22:06:24 | příspěvky uživatele | napsat uživateli

Dneska jsem se s zrovna s kamarádem bavil o tom, jak je štěstí relativní pojem. Vidíte mladýho kluka, jak přijede v BMW x5, na ruce zlaté hodinky a někdo si řekne, teda ten má ale kliku, to bych bral taky takovou káru. ten kluk se koukne na Vás(tohle je jen příklad, neberte to osobně) ve felicii, na ruce hodinky za 1tis Kč a řekne si, co bych za to dal, nemít na krku otcovu firmu a nebýt pořád pod dohledem, makat někde sice za pár šlupek, ale svobodně.

Někdo vidí štestí v penězích, pro jiného je to noční můra. Lidi mají hlavně v povaze dělat si o každém ihned své závěry, takže 90% lidí si o vás udělá obrázek, přestože Vás nezná a ten se pak těžko překresluje.

Další příklad, ženatý třicatník, dvě děti, dům, dobrá práce, ale říká, že je prázdný, že ho te´d nic netěší, že plamen, kterej ho hnal kupředu vyhořel a neví co má dělat a povídá svobodnému třicátníkovi: "Ty máš kliku, že seš svobodnej, můžeš si dělat co chceš, chodit kam chceš, spát kde chceš a ským chceš."
pohled svobodného třicátníka: "je mi třicet, jiní mají rodinu, detí, já se ještě ani neusadil, potřeboval bych konečně potkat ženu pro mě atd...
Nebo klasika u holek: ta co má dlouhé rovné vlasy chce vlnité, která má její kamarádka, která touží zase po rovných vlasech.

Člověk nemůže být asi nikdy dlouho šťastný, pokud všechno nechá jen tak plynout, protože i z toho, co vypadalo jako štěstí nakonec bude plno starostí a až si na to "štěstí " zvykneme, až nám zevšední, tak zůstanou jen ty starosti a my budeme hledat zas jinde a budeme říkat, ty jo, koukni na souseda, ten se ale má.

Mnohdy přehlížíme to co opravdu hledáme, jen to nevidíme, protože je to třeba celý náš život poblíž a my jsme si na to zvykli a bereme to jako samozřejmost dokud to neztretíme.

reagovat

V diskuzi je 409 příspěvků a shlédlo ji 2288 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | 150 | 180 | 300 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

koutpe

koutpe | 27. 06. 2008, 01:06:16 | více příspěvků | napsat uživateli

moje štěstí je kdyk mám jídlo kámoše flašku ferneta a holku nic inýho pro mě duležitý neni a to je moje štěští !12!

DeNNI85

DeNNI85 | 27. 06. 2008, 01:05:22 | více příspěvků | napsat uživateli

Richkiller zalezi co vidispod tim slovem stesti!1424!

SSBN

SSBN | 27. 06. 2008, 01:04:59 | více příspěvků | napsat uživateli

> Kouzelnice: to smrdí pasivitou a fatalismem !629!

DeNNI85

DeNNI85 | 27. 06. 2008, 01:04:20 | více příspěvků | napsat uživateli

WhiteWizard zalezi na tom, jaky mame kazdy ideal. Ja zas nesouhlasim s tim, oprostit se od vseho a meditovat a dojit nirvany - urciteho stavu mysli, ktery dosahnete pravidelnym cvicenim a soustredenim, nebo tak nejak jsem to pochopil. Protoze cilem je dojit k tomu, ze se dostanu do takoveho stavu, kdy se oprostim od vsech myslenek a timpadem i sebe a budue vsechno kolem cista energie. jestli jsem to spatne pochopil, oprave me. Ale tohle je cele jen o tobe, vubec to neni zamerene na druhe lidi, treba mnisi se zavrou na nekolik let do klastera, kde medituji, a ja se ptam, jak tim prospeji lidem okolo?

KMOTRIK21

KMOTRIK21 | 27. 06. 2008, 01:03:06 | více příspěvků | napsat uživateli

co je štěstí jen zlatá muška nebo kod co mame v genech!857!

uživatel eliminován | 27. 06. 2008, 01:01:41

Denni : doba je jaká je, a člověk chce-li býti lepší než ostatní musí prostě aŤ chce nebo ne pochopit myšlení většiny a přidat k tomu svou iniciativu a naučit se trochu s lidmi manipulovat aby sám získal aspoň na nějakou dobu to štěst po kterém touží...po čase příjde jiná doba, jiná moda, ale to znamená pro toho člověka, který si chce to štěstí udržet aby zase své '' intriky'' zdokonalil, život je o učení, a o poznání...jen o tom.

uživatel eliminován | 27. 06. 2008, 01:01:00

celkem rozumna rec!5!

Kouzelnice

Kouzelnice | 27. 06. 2008, 01:00:55 | více příspěvků | napsat uživateli

O čem jsem zde před chvílí mluvila? Že největším štěštím v životě je, naučit se přijímat život takový jaký je --- s jeho radostmi i strastmi.!12!

SSBN

SSBN | 27. 06. 2008, 00:59:33 | více příspěvků | napsat uživateli

> WhiteWizard: ona vlastně drtivá většina náboženství je způsob, jak krotit spirálu žádostí, mamonu, požitkářství. Jenže my jsme svoje bohy zabili a nemáme svoje žádosti čím krotit. Taky jsme ztratili vysvětlení toho, že všeho moc škodí a proč by člověk měl být skromný.

DeNNI85

DeNNI85 | 27. 06. 2008, 00:58:25 | více příspěvků | napsat uživateli

Richkiller no jo, mas pravdu clovece, jenze dneska se mo lidi nedokaze vcitit do tech druhych, nez na ne zacne plivat ohen

DeNNI85

DeNNI85 | 27. 06. 2008, 00:55:43 | více příspěvků | napsat uživateli

Richkiller povidej!1278!

uživatel eliminován | 27. 06. 2008, 00:55:36

Jsou chvíle, kdy má člověk pocit, že by nejradši vrátil čas.
Vrátil by jednu věc, otočil by jedno rozhodnutí. Prožil jisté chvíle jinak.
Možná, že právě toto, vede takové lidi, k tomu aby se vydali hledat stroj času.
Když si přečtete někde recenzi na nový film, o vynálezu stroje času.
Pro mnohé z vás by to mohlo být celkem pěkné sci-fi, pro mnohé již ohrané téma, a pro jiné
Už ničím zvlášť zajímavý příběh. Ale pro mě by to byl film s opravdu smutným koncem, o člověku, který se vydal hledat ztracený čas. A když ho objevil, zjistil, že stejně ať udělá cokoliv, ať se rozhodne jakkoliv nebo ať prožije chvíle jakkoliv, nikdy nebude spokojený s výsledkem a mnohdy dost věcí více pokazí. A hledané štěstí nikdy nenalezne. A ke všemu zapomene žít, přestane vnímat současnost a bude stále promýšlet, jak co a kde změní. A to ještě ani netuší, že veškeré jeho snažení přijde v niveč. A teď se zamyslete, kolikrát jste vy hledali ztracený čas, kolikrát jste si řekli, mít tak stroj času?
Kolikrát, by, jste něco změnili?
Nechcete-li dopadnout jako šílení lidé, kteří zasvětili svá nejlepší léta tomu, aby našli nic. Užívejte si, toho co máte, promýšlejte svá rozhodnutí, ale nikdy jich nelitujte. Protože vše, i když se to zpočátku nebo napovrch zdá zlé je pro něco dobré. Tím, že se budete utápět ve vlastních chybách, tím je nikdy nezměníte, jsme, abychom se učili z chyb, někdy uděláme drobné, zapomenutelné chyby, někdy přijdou i takové, na které nebudeme pyšní. Některé chyby jsou dokonce nevratné, ale jsme jen lidé
A pokud byl náš úmysl na počátku dobrý. Nikdo nám to nemůže vyčítat. Nikdo nám nemůže mít za zlé, že naše rozhodnutí bylo právě takové, každý člověk přemýšlí sám, a každý trochu jinak.
Proto, než začnete jiného odsuzovat za to, jak se rozhodl, zkuste se vcítit do jeho osoby, a zkuste pochopit, proč učinil právě tak své rozhodnutí. Člověk dostal od matky přírody dar, a zároveň prokletí.
Možnost volby.

DeNNI85

DeNNI85 | 27. 06. 2008, 00:55:29 | více příspěvků | napsat uživateli

Kouzelnice jeden mlady vedec sestroji stroj casu a nekolikrat se vrati aby zabranil smrti sve snoubenka, ale pokazde zemre jinak, nakonec to vzda a zustane v budoucnosti, to chce spise videt

uživatel eliminován | 27. 06. 2008, 00:55:07

mohl bych předvést to jak jsem se nad tím uvážil...

uživatel eliminován | 27. 06. 2008, 00:54:54

Stesti je stav, kdy nemas vycitky svedomi nebo bolest. Tohle napsal Tolstoj ve Vojne a miru pratele, doporucuji vam tridilny film stejneho jmena, ktery v datartu prodavaji za 990. Opravdu velka spicka.

DeNNI85

DeNNI85 | 27. 06. 2008, 00:54:26 | více příspěvků | napsat uživateli

Richkiller jo, tezko rict, jestli by to opravdu neso zmenit, kdyby ses vratil, jestli by treba ta osoba stejne neumrela jen jinym zpusobem, nebo jestli by slo vse jinak, akorat by ses vratil do jine pritomnosti

Kouzelnice

Kouzelnice | 27. 06. 2008, 00:53:58 | více příspěvků | napsat uživateli

DeNNI85: Nejsem si jistá, posledních několik let se na televizi téměř nedívám, max. tak 1x do měsíce.

WhiteWizard

WhiteWizard | 27. 06. 2008, 00:53:29 | více příspěvků | napsat uživateli

Kdy je člověk štatný? Když se skutečnost blíží představě. Štěstí je naplnění ideálu. Bohuže dnešní doba nanabízí dobré ideály a tak nám štěstí uniká. Dokonalost neexistuje, čím více o ní uslijute tím nešťastnější budete, protože se jí nemůžete ani dotknout. Trápí nás vztahy to jak vypadáme a kolik vyděláme. Chceme větší byt, lepší oblečení a dražší auto a další komfort. Tím se však rozevírají nůžky, kdy na jedné straně je to jak se cítíme a na druhé jak bychom se měli podle toho co máme cítit. Proto deprese a úzkosti sžírají stále víc lidí. Je nám nedobře na duši a máme pocit, že nic nemá smysl, tyto pocity zaháníme tím, že se nutíme do výkonů a prahneme a usilujeme o věci, které nám štěstí zaručí, bohužel když je získáme, tak zjistíme, že tu ty nepříjemné pocity stále jsou! Trpíme vlastní touhou a žádostivostí, to je naše neštěstí. Buddhisté uvádějí 5 jedů: nevědomost, nenávist, závist, pýchu a chtíč. Nemusíte sdílet tuto nauku, jen se zamyslete, jeslti vám nebude lépe, když se jich zbavíte. Štěstí nepřijde, když o něj budete uslovat. Přijde, když mu uděláte místo ve svém životě a další necháte na něm.

DeNNI85

DeNNI85 | 27. 06. 2008, 00:53:11 | více příspěvků | napsat uživateli

SSBN jo zdravej clovek si o nej nerika, ale stejne prijde!1278!

uživatel eliminován | 27. 06. 2008, 00:52:39

Denni: líbilo se mi jak si zde vytáhl jistý film s názvem stroj času, protože asi dva tři dny zpět, jsem na tohle téma napsal jistou krátkou úvahu o čase o stroji a vůbec o rozhodnutích lidí v jejich živoět...!1!

SSBN

SSBN | 27. 06. 2008, 00:52:23 | více příspěvků | napsat uživateli

> DeNNI85: to, že neštěstí dovoluje poznat následné štěstí ještě neznamená, že by si psychicky zdravý člověk měl na sebe přát seslání nějakého neštěstí. Pokud musí přijít, budiž, ale rozhodně si o něj neříkat

Kouzelnice

Kouzelnice | 27. 06. 2008, 00:51:37 | více příspěvků | napsat uživateli

pietro.svrcini: Bohatství ti nezajistí spokojený život. Viz. níže "otázky" ode mě pro DeNNI85.

DeNNI85

DeNNI85 | 27. 06. 2008, 00:50:57 | více příspěvků | napsat uživateli

Richkiller clovek se necha snadno zaslepit vecmi, ktere k zivotu nepotrebuje, viz ma vlastni zkusenost!1278!

DeNNI85

DeNNI85 | 27. 06. 2008, 00:49:50 | více příspěvků | napsat uživateli

SSBN a okorenou obcasnym nestestim, bych dodal

DeNNI85

DeNNI85 | 27. 06. 2008, 00:49:15 | více příspěvků | napsat uživateli

Kouzelnice videla si film stroj casu?

tiesto18

tiesto18 | 27. 06. 2008, 00:49:02 | více příspěvků | napsat uživateli

Kouzelnice přesně holka maš prawdu pokud nepoznaš bolest nemužeš se začít radovat každy ten svět vidí jen ružově a s prachama a to je chyba za to si žívotní štěstí nikdo nekoupí!1187!

Kouzelnice

Kouzelnice | 27. 06. 2008, 00:48:23 | více příspěvků | napsat uživateli

DeNNI85: Přesně tak, proto to píši, ne každá událost má svůj důvod. Jsou věci, které prostě neovlivníme, i kdybychom sebevíc chtěli.

uživatel eliminován | 27. 06. 2008, 00:48:22

řekl bych,že jsi zde popsal jistou cestu k dokonalosti,ale mnohdy se k ní lidé jen hodně obecně přiblíží, jistá závist je zaslepí a brání jim k tomu, aby mohli dále,tedy do dalšího levelu.!1!

SSBN

SSBN | 27. 06. 2008, 00:47:52 | více příspěvků | napsat uživateli

podstatou člověka je, že se stále za něčím honí, nic mu není dost a chce víc. Na jedené straně tomu vděčíme za veškerý pokrok, na straně druhé, ti, kteří tyhle pocity nedokáží krotit, nebudou nikdy spokojení. A o spokojenost v životě jde. Okořeněnou občasným štěstím

DeNNI85

DeNNI85 | 27. 06. 2008, 00:46:57 | více příspěvků | napsat uživateli

TriNushka nene, pises ze spousta tuzeb na ktere nemas penize, te dela nestastnou, tak ja zrovna nebreim, ze nemuzu zitra letet na kanary nebo si koupit lepsi auto

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | 150 | 180 | 300 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

štěstírukaklukhodinkypenízezlatápojemšlupkafeliciifirmamladýhokrk1tiskamarádbmwpříkladdohledpár

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑