Diskuze a otázky - Co to je ANARCHIE?

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 9. 06. 2008, 12:09:29 |

ANARCHIE...slovo všem zajisté velmi známé:-P..Ale napište mi názory na ni...:)Není to žádná provokace;)

reagovat

Uznáváte?

V anketě hlasovalo celkem 22 uživatelů

V diskuzi je 165 příspěvků a shlédlo ji 1714 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 23. 05. 2009, 22:23:15

anarchie je pořádek bez vlády a podobných sraček

grishnackh

grishnackh | 9. 09. 2008, 16:53:22 | více příspěvků | napsat uživateli

V pripade vypuknuti anarchie by anarchiste byli mezi prvnimi mrtvymi...!12!!12!!12!

uživatel eliminován | 8. 09. 2008, 20:27:01

ste šulini?

xdablo

xdablo | 4. 09. 2008, 19:45:57 | více příspěvků | napsat uživateli

můj život funguje v Anarchii,neuznávám zbytečné pravidla a zákony,jen základní řád o přežití nic složitého,volím toleranci, multikultůru,svobodu,lásku a pochopení....milujte se,milujte se,milujte se!!!!

xdablo

xdablo | 4. 09. 2008, 19:42:14 | více příspěvků | napsat uživateli

guidance:ahoj,rád bych věděl jestli anarchii příjmáš za rozumný a přijatelný krok v společném soužití?Nějak jsem to s tvých příspěvků nezjistil....nevím kde jsi vzal to že srovnáváš anarchii s nadřazenosti silnějšího v přírodě nad slabším....nevím jestli jsem to dobře pochopil ale tohle to není princip anarchie....

Power-mind

Power-mind | 12. 06. 2008, 00:03:29 | více příspěvků | napsat uživateli

seru na to se tu hádat nebo rozebírat tady něco co je možný až někdy za 200 let když už dávno budu prdět do hliny

Power-mind

Power-mind | 11. 06. 2008, 23:56:00 | více příspěvků | napsat uživateli

Guidance: Nemusíš souhlasit se všim já taky nesouhlasim se všim ale netvrdim o tom že je to pičovina .Nejdřív si přečtu co píše pak se to sknažim si přebrat po svym ale nedělám žávěry z jedné knihy a snažím pochopit různé myšlenky s ohledem na dobu kdy vznikaly a snažim se z každého si něco pozitivního vzít. Tak se tvoří ideal myslenka a teprve potom revoluce a převrat, ideal je duležitej už jen z důvodu toho, že posouvá společnost vždycky někam dál. System už se změnil X krát od prvotně pospolný společnosti a pořád se ho člověk snaží nastavit nějak pro všechny a to je pro mě ješte větší utopie než celá anarchie

Guidance

Guidance | 11. 06. 2008, 23:51:36 | více příspěvků | napsat uživateli

a dalsi, na co sem zapomnel a uplne to bije do oci : To myslim tvrdil i Aristoteles: clovek je tvor rozumny, vi, kdy kona dobro a kdy zlo.
Absolutni blbost. Existuji ruzni lide a pro ruzne lidi muze byt dobro a zlo neco naprosto jineho.
nevim, jestli mam cist dal, asi az zitra odpoledne, ale na to, ze su v pulce, se to natolik rozchazi s myma zakladnima pilirema mysleni, ze asi neni mozne, abychom se o teto problematice bavili (aspon ted, unava taky dela svoje). Bud budu muset cist dal a najit nejaky body, kterych se muzeme oba chytnout, nebo se proste nedomluvime (je to jako bychom mluvili obay jinym jazykem)

pro dalsich par hodin se poroucim

Guidance

Guidance | 11. 06. 2008, 23:47:17 | více příspěvků | napsat uživateli

Power-mind : zatim sem u 4 kapitoly. Neco je fajn, s necim ale naprosto nesouhlasim, jelikoj autor dokumentu i ja vychazime z jinych paradigmat.

srovnavani cloveka a zvirat ze sociologickeho hllediska = ne, nikdy, neexistuje, tabu.
anarchie × solidarita
anarchie = absence socialniho radu, nastoleni prirodniho radu = prosazeni hodnot silnejsiho (mocnejsiho) na zjevny ukor ostatnich. Lze podotknout, ze to same se deje dnes, ale lide aspon maji pocit, ze maji nejaky jistoty (v porovnani treba Severu(blahobyt) a Jihu(chudoba))

Power-mind

Power-mind | 11. 06. 2008, 23:41:24 | více příspěvků | napsat uživateli

anarchie= solidarita
Kterou ti ale nikdo nepřikazuje ani vůdce ani víra ale je vnímána jako něco uplne přirozeného.

Power-mind

Power-mind | 11. 06. 2008, 23:34:37 | více příspěvků | napsat uživateli

Guidance: přečti si tohle pokud to neni pro tebe neni moc dlouhý neni to nic levicovýho ani do prava jen myšlenka která nikomu nic nevnucuje
http://odpor.wz.cz/OSOBNOST/kropotkn3.htm

Guidance

Guidance | 11. 06. 2008, 23:33:18 | více příspěvků | napsat uživateli

Power-mind : no, taxe mi zdá, že místo toho, abys nastíníl svůj názor, tak akorát neguješ můj, cpž nepovažuju za inteligentní projev v diskuzi. Škoda, mohli sme podebatovat, ale čas vypršel, za pár hodin vstávám na zkoušku.

Power-mind

Power-mind | 11. 06. 2008, 23:32:05 | více příspěvků | napsat uživateli

Guidance: přečti si tohle pokud to neni pro tebe neni moc dlouhý neni to nic levicovýho ani do prava jen myšlenka která nikomu nic nevnucuje
http://odpor.wz.cz/OSOBNOST/kropotkn3.htm

Power-mind

Power-mind | 11. 06. 2008, 23:27:34 | více příspěvků | napsat uživateli

Guidance:Ty jistoty o kterých mluvýš nejsou jistoty . stejně jako právní stát kterej ti říká že maj všichni stejný práva což je blbost stejně jako plošná anarchie v tomhle systemu oboje je jen iluze ideál a sen.

Guidance

Guidance | 11. 06. 2008, 23:16:10 | více příspěvků | napsat uživateli

Power-mind : jo tak to se omlouva, anarchii sem se nejak do podrobna nezabyval.

Picovina to podle me je, jelikoz lide potrebuji k preziti jistoty, coz s anarchii moc dohromady nejde. Nerikam, ze system, jaky tady je, zde bude vecne, ale nedokazu si predstavit treba stoleti anarchie v cele Evrope.. jak by to pak vypadalo?

ano, pripoustim anarchii v dobe konani fotbalovyho utkani (odsuzuji), pripoustim anarchii za valecnyho stavu a po valce (tez odsuzuji) Toto jednani je pochopitelny, ale je jasny, ze nikam nevede = vede opet k tomu, ze lide zacnou mit potrebu nejakyho radu a jistot.

asi pred mesicem sem se tady o tom samym hadal s jednim panem, kterej se ptal na otazku: Jaky by to bylo, kdyby nebyly pravidla, nebyl rad?!2!

Power-mind

Power-mind | 11. 06. 2008, 23:02:16 | více příspěvků | napsat uživateli

Guidance: není jen jedna vize anarchie a proto je hloupost říkat o ní že je to píčovina.

Guidance

Guidance | 11. 06. 2008, 22:52:10 | více příspěvků | napsat uživateli

Power-mind : coze? to bylo jako na me?

tak nevim, jeslti sme sli porozumeli. Snazil sem se hodit definici anarchie a muj nazor na to.

je na tom neco v neporadku? sem otevrenej diskuzi..

Power-mind

Power-mind | 11. 06. 2008, 22:48:45 | více příspěvků | napsat uživateli

muhaha!11!!11!!11!!11!

Power-mind

Power-mind | 11. 06. 2008, 22:48:08 | více příspěvků | napsat uživateli

jak mužeš říct o něčem co si nečetl a o čem nic nevýš že je to píčovina. Kdybych to bral jako ty tak vlastně co nechápu je pro mne píčovina takže politika zákoník system lidi .............vysrat se na vas omezený a jak to říkal CHE všechny vás postřílíme !11!!11!!11!!11!!11!!11!!11!!11!!11!

Guidance

Guidance | 11. 06. 2008, 22:33:07 | více příspěvků | napsat uživateli

je to bezvladi, snaha neuznavat socialni konstrukty.

osobni nazor? neco jinyho je chaos na party a neco jinyho ve spolecnosti (stat) >>> anarchie = picovina (odsouzenihodna tendence)

co_ja_vim_

co_ja_vim_ | 11. 06. 2008, 22:31:25 | více příspěvků | napsat uživateli

doporučuju knížku anarchismus-příběh revolty od Claudea Fabera máš tam celou historii a všechny možný pojetí...nesnesu když si někdo myslí,že to je o primitivnosti a násilí... fakt si to přečti !1424!

uživatel eliminován | 11. 06. 2008, 22:24:54

zajímavé jak se najednou svět zajímá o moje cecíky:D:D

Power-mind

Power-mind | 11. 06. 2008, 22:08:23 | více příspěvků | napsat uživateli

hmmmmm šest cecíků!2!

uživatel eliminován | 11. 06. 2008, 21:27:09

Some:..a všechny jen pro tebe:D mas co delat:D

some.fat.guy

some.fat.guy | 11. 06. 2008, 19:28:19 | více příspěvků | napsat uživateli

-_8Mishana8_-: máš teda šest cecíků jo? !511!!34!

uživatel eliminován | 11. 06. 2008, 19:14:37

Some:Prasnice"bejbine":D...jako by jsi to newedel presne:-/:D

uživatel eliminován | 11. 06. 2008, 16:44:57

Někdo se ti nebude líbit vemeš pistol a zastřelíš ho !898!

uživatel eliminován | 11. 06. 2008, 16:44:10

kwon: Však v pohodě!5! Jen nemám ráda,když ze mě někdo dělá to co nejsem.Nebo nejště hůř:Když ze mě někdo dělá něco co nenávidím...!942!

Wita.k

Wita.k | 11. 06. 2008, 16:41:49 | více příspěvků | napsat uživateli

Anarchismus je ideologie usilující o vytvoření společnosti bez sociální, ekonomické a politické hierarchie a jiných forem nadvlády člověka nad člověkem (např. genderová nebo věková). Anarchisté proto odmítají hierarchii, zejména v její společenské podobě, tj. státní moc, ekonomické (tj. aktuálně kapitalismus), formální centralizovanou organizaci a právní řád ve formě zákonů, vytvářených elitou a vnucovaných zbytku společnosti, přičemž tvrdí, že lidská pospolitost se umí seberegulovat a spravovat bez těchto dle anarchistů umělých a člověku nepřirozených překážek. Cílem anarchismu je uskutečnit společnost, která stojí na vzájemně se podporujících principech rovnosti a svobody.......každopádně vzhledem k různorodosti lidských povah tohle nikdy fungovat nemůže,tak jako fašistická či jakákoliv jiná diktatura....lidi budou sahat do extremů když se budou citit ukřivděni a když ten extrem budou mit,tak vždy zase budou bpjovat za jeho zbavení se...vydělávají na tom jen velké hlavy ochočující si své ovečky!25!

uživatel eliminován | 11. 06. 2008, 16:36:28

hate: každý máme svoje mouchy....holt jsem se tentokrát netrefil!102!

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

anarchieslovonázorprovokace

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑