Diskuze a otázky - Co si myslíte o endokanabinoidním systému v každém organizmu?
úvodní strana | aktualizovat | dolů
V diskuzi je 40 příspěvků a shlédlo ji 1381 uživatelů .
muz.s.vlasy | 22. 10. 2014, 22:39:36 | více příspěvků | napsat uživateli
> evzen-onegin
Nebo aspoň sperma v žaludku.
muz.s.vlasy | 22. 10. 2014, 22:39:05 | více příspěvků | napsat uživateli
> radegast321
Já v sobě přirozeně látku Roman určitě nemám.
evzen-onegin | 22. 10. 2014, 20:56:54 | více příspěvků | napsat uživateli
každá správná žena má v sobě krom endokanabinoidního systému i penis. Tak to vidím já.!439!
radegast321 | 22. 10. 2014, 15:41:56 | více příspěvků | napsat uživateli
každý člověk má přirozeně v těle také opiáty, stimulanty, dmt, alkohol...dokonce i Roman
uživatel eliminován | 7. 11. 2013, 06:46:59
To, že hulí všichni, je nestoudná lež, tím se jen hlupáci snaží své hulení omluvit...hulí jen ubožáci a slaboši, kteří se bez toho svinstva neumí vůbec bavit, ubožáci a slaboši, KTEŘÍ SI ZCELA VĚDOMĚ A ÚMYSLNĚ NIČÍ VLASTNÍ, A NĚKTEŘÍ DAREBÁCI NEJEN VLASTNÍ, ZDRAVÍ TÍM SAJRAJTEM...jenom kdyby si pak následky své hlouposti měli platit ze své kapsy, brzy by se ze své naivity probudili...!726!
uživatel eliminován | 7. 11. 2013, 06:45:41
Nevěřím, že by člověk, který má v hlavě zdravý rozum, mohl podpořit legalizaci tohoto svinstva, dopadlo by to totiž úplně stejně, jako je to dnes už s cigaretami a alkoholem...že by se bez potíží k tomuto svinstvu dostávaly už i děti kolem 10-12 let, toto chcete? Vy chcete, aby si vaše děti ničily zdraví odmala těmito sajrajty? Aby se na JIP dostávaly děti nejenom opilé, ale navíc ještě zhulené nebo zfetované?
Dick_Hard | 6. 11. 2013, 23:40:32 | více příspěvků | napsat uživateli
co?...legalizace?...to je blbost...sníží se cena, dealeři přijdou o příjmy a práci, vydělá sice stát ale ten ty prachy stejně promrdá ...nic.. nechat to zakázané !1305!
3003 | 6. 11. 2013, 21:21:55 | více příspěvků | napsat uživateli
http://www.konopnyshop.cz/proc-konopi/zajimavosti-o-konopi.html
acies | 22. 12. 2011, 17:32:57 | více příspěvků | napsat uživateli
To je sice hezký, ale látky podobný opiátům jsou taky v mozku běžně a taky to z heráku nedělá lék...
Jinak jsem pro legalizaci, ale spíš ptž mi to připadá jako lepší řešení, než současná prohibice. Rozhodně ne ptž "hele woe tráwa je cool a navíc léčí."
jamajkamen | 22. 12. 2011, 17:26:05 | více příspěvků | napsat uživateli
sporttherapy díky celkem zajmavé
sporttherapy | 22. 12. 2011, 16:51:19 | více příspěvků | napsat uživateli
> jamajkamen jmenuje se to cannabis in the brain z českýma titulkama
sporttherapy | 22. 12. 2011, 16:47:53 | více příspěvků | napsat uživateli
> jamajkamen dík za klip,je škoda,že to pálí jen tak-je to všestraně použitelná bylina tady klip pro tebe http://www.youtube.com/watch?v=LMWo115RMF0
sporttherapy | 22. 12. 2011, 16:41:30 | více příspěvků | napsat uživateli
> poradce_zdravi díky za názor odborníka...ale já měl na mysli spíše konopí v tucích,výroba nových léků atd.Jinak všechno co se kouří je karcinogenní,ale proti 1 jointu za půl roku ve společenském prostředí (pokud jí nehulí děti)nic nemám.!1!
sporttherapy | 22. 12. 2011, 16:36:58 | více příspěvků | napsat uživateli
> xxxpajaxxx jo pajo,souhlas -děckám do 18 let to v žádnémnedávat v tom s tebou plně souhlasím,psychózy atd.chápu...
sporttherapy | 22. 12. 2011, 16:31:23 | více příspěvků | napsat uživateli
> prolapsed.bowels jak všem sex se mnou,si běž na gay stránky buzno!
xxxpajaxxx | 22. 12. 2011, 14:54:41 | více příspěvků | napsat uživateli
> ThePresence
Prehledl jsem, odpoved tam mas. Loucim se!
xxxpajaxxx | 22. 12. 2011, 14:51:50 | více příspěvků | napsat uživateli
Jinak ma pracovni doba, kdy nemam co na praci a kdy je vse pro tento rok hotovo (pozdravuji administratory meho zamestanvatele) zkoncila, loucim se a vrham se ven z vezeni do normalniho zivota, kde nemam cas ani smysl hlupakum neustale dokola vysvetlovat co a jak, takze do zitrka bych Vas uz nemel prudit. jelikoz vsak tento rok mam pouze 4 dny dovolene, budu Vas nejspis obtezovat i zitra. (pokud mi admini meho zamestnavatele nezablokuji tuto stranku) ( nebo nekdo jiny. Nuda je svina!
uživatel eliminován | 22. 12. 2011, 14:50:25
> xxxpajaxxx No... původně jsem se chtěl zeptat, jestli ti takový trest nepřipadá absolutně nepřiměřený provinění, ale pak mi došlo, že asi ne, když to teda navrhuješ, tak mi už nezbylo nic jinýho než se ti zasmát. !638!
xxxpajaxxx | 22. 12. 2011, 14:47:24 | více příspěvků | napsat uživateli
> ThePresence
Dokazes i vecne reagovat a popsat,co se ti na tom nelibi a proc, nebo jsi jen tupe zviratko,ktere pocitilo, ze neco je spatne a samo nevi proc?
uživatel eliminován | 22. 12. 2011, 14:44:11
> tudiz bych uvital klidne i tresty smrti za opakovane kradeze a za nabizeni sracek mladsim 18 let,
To je fakt rozumný návrh. !2!
xxxpajaxxx | 22. 12. 2011, 14:42:55 | více příspěvků | napsat uživateli
Navic by byli vsichni spokojeni, fetky by mely svuj fet a slusni lidi konecne poradne zakony, ktere neco resi.
xxxpajaxxx | 22. 12. 2011, 14:42:05 | více příspěvků | napsat uživateli
> poradce_zdravi
Tak proc ji nepovolit,alespon hlupaci brzo pochcipaji?! Chce to jen zmenit system pojisteni,aby byly nejake osobni konta, kde si kazdy spori sam a ne jeden globalni balicek pro vsechny,ktery kazdou chvili tuneluje nekdo jiny, tyhle hlupaky by nikdo nepojistil,neosetril,... Dale by to chtelo radikalne zprisnit tresty, aby kdyz zacnout delat drobne kradeze pro penize na drogy,tak aby co nejmene obtezovali slusnou spolecnost, tudiz bych uvital klidne i tresty smrti za opakovane kradeze a za nabizeni sracek mladsim 18 let, kteri jeste nedostali sanci si rozvinou svuj mozecek natolik,aby vedeli, ze drogy nejsou pro ne moc dobre a hned by se zilo lepe! Neustale mamrat dokola, jak je co spatne,nebo dobre je zbytecnost. na kazdem spatnem je neco dobreho a naopak a kazdy si najde a zvelici tu svou pravdu. Ta objektivni pravda by se myslim ukazala za chvilku po zavedeni vyse uvedenych opatreni.
poradce | 22. 12. 2011, 14:32:09 | více příspěvků
> sporttherapy
Rozsáhlá problematika... Je vhodné se na ní dívat z několika úhlů.
Především, ze zdravotních hledisek, obsahuje marihuana daleko více dehetu a v tomto ohledu je tedy škodlivější. Endokanabinoidní systém je jedna věc, druhá je lidská psychika, která je různá jedince od jedince. Některým lidem prostě marihuana nedělá dobře. Mohou téměř okamžitě omdlít nebo dostat panickou hrůzu, protože se s nimi děje něco, co nedokážou ovlivnit. Pokud již někdo marihuanu kouří, tak by to měl být velmi vyrovnaný člověk.
Jelikož se jedná o látku ovlivňující smysly, mělo by se s ní nakládat úplně stejně, jako v případě alkoholu, tzn. že by člověk pod jejím vlivem neměl chodit do práce, veřejných institucí, řídit auto, atp. Dále narážíme na myšlenku, že je marihuana vstupní branou do tvrdých drog. Toto je částečně klamná záležitost. Člověk silnější drogy nezačne kvůli tomu, že už mu marihuana nic nedělá a potřebuje na uvolnění něco silnějšího. Jde o to, že jelikož je marihuana zakázaná a člověku, který ji kouří, se nic nestane a nebude perzekuován, tak získá pocit, že se nic stát nemůže. Bohužel často neví, kam až to může dojít. Jinými slovy - pokud je člověk uvědomělý, tak se o něj nemusí jeho okolí bát, když marihuanu kouří.
A dostáváme se k tomu, proč marihuana nejpíše nikdy legalizovaná nebude. Není k tomu důvod. Letitý experiment Nizozemí, kde byla marihuana částečně legalizována, je důkazem, že to v konečném důsledku nepřináší žádné ekonomické výhody. Na jedné straně stojí argumentace, že z toho stát dostává daně. Na straně druhé se pak v daném státě vyskytuje drogová turistika, která žádá další náklady ze strany daňových poplatníků. A to je kámen úrazu. Proč by měli lidé, kteří chodí do práce, dávat část svých peněz do lidí, kteří si koupí jointa, vychechtají se v parku a pak shání peníze (a nemusíme rozebírat kterými cestami) na další "legraci"? Ano, chápu lidi, kteří chodí do práce a večer si trávu zakouří. Otázka je, co by legalizace těmto lidem přinesla. A potřebují to vůbec legalizovat? Není snad v ČR tato problematika i ze strany represivních složek bagatelizována?
Adelmus | 22. 12. 2011, 12:36:20 | více příspěvků | napsat uživateli
> Lobotomy-Boy mnohé prospěšné látky jsou tabuizované posledních cca sto let. a společně s tím geniálním nápadem, že k vymícení drog ze společnosti je třeba je zakazovat a k jeho uvádění v praxi, vznikají dnešní sociální problémy s drogama spjaté.
Srovnání starověkých civilizací s dnešní pak pokulhává minimálně v obecné úrovni vědění. V systému kde mají nárok na vědění, bádání a nezřídka i nárok na pravdu výhradně ti tvý šamani, je logické, že k těmhle látkám je správný i jiný přístup.Otázkou ale zústává, je-li správný takový systém, kde mají nárok na názor jen vyvolení. Ty si zřejmě myslíš, že ano. proč ? !1266!
Lobotomy-Boy | 22. 12. 2011, 12:11:41 | více příspěvků | napsat uživateli
Adelmus: Typický present tvé geniality.!533! I vyspělé starověké civilizace, jimž dnešní paskvily nesahají ani po kotníky, tabuizovaly šamanské drogy, jejich receptura a užívání, byly drženy mezi šamany v tajnosti a předávány pouze vyvoleným. To jen díky oslům tvého formátu, jsou mnohé velmi prospěšné látky těžkce dostupné a démonizované. Seš pseudoláskař a pseudohumanista.!748!
sporttherapy | 22. 12. 2011, 11:22:25 | příspěvky uživatele | napsat uživateli
Endokanabinoidní systém má každý živý organismus už od dob dinosaurů.A každý člověk ho má,ať už zkoušel konopí nebo ne.Konopí je jedna s nejstarších rostlin na Zemi.Kromě"drogy"THC obsahuje 60-300 ostatních kanabinoidů,a když není v jointu,je něco jako všelék,nehledě na ostatní užitečné vlastností této byliny(pohonná hmota,pevná lana,výživná semínka a buchec!11!.Na předávkování marihuanou ještě nikdo neumřel,a ten kdo říká že jo,ten jí nepochybně zkombinoval s nějakou další drogou(vlastně už to říkat nemůže,protože je mrtvý). V některých lékárnách u nás v ČR už je na předpis!20!krůček od celkové legalizace.
Uživatel požádal o radu Líbímseti poradce.
reagovat
V anketě hlasovalo celkem 9 uživatelů