Diskuze a otázky - CIA zničila videozáznamy s tvrdými výslechy vězňů-údajně

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 7. 12. 2007, 13:06:24 |

http://www.novinky.cz/clanek/128423-cia-znicila-videozaznamy-s-tvrdymi-vyslechy-veznu.html

Myslíte, že vláda má nárok používat mučení jako součást výslechů u PODEZŘELÝCH z terorismu?...!925!

reagovat

V diskuzi je 112 příspěvků a shlédlo ji 1159 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 7. 12. 2007, 18:33:02

garfield1 Věř si čemu chceš.

uživatel eliminován | 7. 12. 2007, 17:23:43

ajemlost -- v tom případě jest nutno obdivovat předvídavost agentů CIA, kteří ho vyšetřovali kvůli atentátu na banku, kterážto měla vzniknout až za tři roky, navíc šlo o venkovskou filiálku vvelikosti hypermarketu, kterou by ani neduměl najít na mapě
to mám opravdu uvěřit, že jsou v CIA tak geniální nebo tak pitomí??? !404!
ty takovému nesmyslu snad věříš? pokud ne, proč to sem kopíruješ?

uživatel eliminován | 7. 12. 2007, 16:05:19

garfield1 Ale o to přeci nejde. Fakt je ten, že se oficiálně přiznal k něčemu co nemohl udělat.

Buell2a

Buell2a | 7. 12. 2007, 15:27:58 | více příspěvků | napsat uživateli

Jojo souhlasim s tim

uživatel eliminován | 7. 12. 2007, 15:27:37

http://www.plazabankwa.com/locations.asp

uživatel eliminován | 7. 12. 2007, 15:27:21

probe-!121!!121!

prema_van_smuuf

prema_van_smuuf | 7. 12. 2007, 15:26:27 | více příspěvků | napsat uživateli

v usa jsou z ty svobody a bezpecnosti tak posrany, ze uz je mozny vsechno :D

Probe

Probe | 7. 12. 2007, 15:25:38 | více příspěvků | napsat uživateli

myslíš že máš právo neodpsat na vzkaz? když ti napíše kluk a ty mu neodpovíš?

!1312!

uživatel eliminován | 7. 12. 2007, 15:23:53

ajemlost -- já jsem se na tu stránku Plaza Bank byl podívat, a je to patrový baráček, jaký bys tady považoval za Hypernovu nebo Billu, do toho by se teroristům špatně trefovalo (viz obrázek)
tato pobočka v Seattlu (Washington DA) je zaměřená na Hispánce a je součástí většího konsorcia fungujícího od roku 1993, takže není jasné, kde nastal informační šum, ostatní banky z této skupiny mají mnohem honosnější sídla a byly by lepším cílem (zato nevznikly po roce 2003, což je diskvalifikuje)

uživatel eliminován | 7. 12. 2007, 14:57:48

frozen_lady: No to je jedno nebudem se dohadovat o hovadinach.

uživatel eliminován | 7. 12. 2007, 14:57:41

Bude to asi tak, jako když českoslovenští archeologové poslali specialistům do SSSR kostry Cyrila a Metoděje, aby jim ve speciální laboratoři zjistili, kterj z nich je kterej.
Zásilka se vrátila po měsíci a obsahovala dva pytlíky s kostní moučkou. Na jednom z nich bylo napsáno "To je Cyril, po týdnu se soudruhům z KGB přiznal".

uživatel eliminován | 7. 12. 2007, 14:55:26

alangor-kdyby to byla diskuze o pocitech z filmu, tak ji založím po tom, co jsem film viděla...diskuze reaguje na dnešní článek, co jsem četla-viz odkaz nahoře....!900!

uživatel eliminován | 7. 12. 2007, 14:52:42

frozen_lady: no ono kdyz je cela tahle diskuze vicemene jen o tvych pocitech z jednoho blbyho filmu ( jestli teda myslis ten samej co ja ) tak sem se proste musel zeptat

uživatel eliminován | 7. 12. 2007, 14:52:12

ajembest-jo o tom jsem slyšela.....

uživatel eliminován | 7. 12. 2007, 14:51:05

Takhle pak vypadají výsledky po několikaletém věznění a mučení.

Údajné přiznání při výpovědi K.S. Mohammeda bylo důkladně zdiskreditováno poté, co vyšlo najevo, že jeden z jím identifikovaných cílů, Plaza Bank (banka Plaza) nebyla založena dříve než v roce 2006, tedy až čtyři roky po zatčení tohoto údajného vrchního plánovače Al-Kaidy.

K.S. Mohammed tvrdí ve svém přiznání, že „byl jsem zodpovědný za plánování, výcvik, mapování a financování nové (nebo druhé) vlny útoků proti následujícím mrakodrapům po 9/11: …Plaza Bank, stát Washington.“

K.S. Mohammed (dále jen KSM) byl zatčen v březnu 2003. Internetová stránka banky Plaza uvádí, že byla založena na začátku roku 2006, což znamená, že KSM nemohl o její existenci v roce 2003 ani vědět.

Skepse ohledně legitimity doznání KSM přichází ze všech stran a zanechává důvěryhodnost Pentagonu a procedury vojenských tribunálů v ruinách. Vyvolává také doplňující otázky, proč se údajný duchovní otec Al-Kaidy doznal k zapletení v tak obrovském počtu spiknutí.

http://www.globalresearch.ca/index.
php?context=viewArticle&code=WAT20070318&articleId=5112
!20!

uživatel eliminován | 7. 12. 2007, 14:51:04

mimochodem - záleží především na nás koho si zvolíme a pak na volených jak moc pujdou na ruku těm zemím, které brání "demokracii" i za cenu ztráty "osobní demokracie"

uživatel eliminován | 7. 12. 2007, 14:49:01

Alangor-ne, tím chci říct pouze to, co jsem napsala(řekla)...neosvojuj si tuto ženskou vlastnost domýšlet si!121!!121!

uživatel eliminován | 7. 12. 2007, 14:48:37

sry, ze ten sloh, ale to jen abyste videli, ze cely to divadylko se zlejma arabskejma teroristama muze mit i trochu jinej rozmer...
ale vam (nebo aspon vetsine) asi nebude vadit, dys vam vejmenu boje proti terorismu seberou prava a svobodu... (ehm, jo, je to jen v USA, ale kouknete se, kam smeruje EU...)
nerikam, ze je celej terorismus jen blby divadylko, ale nekomu se to celkem hodi do kramu...


Agentura FEMA vznikla z nařízení prezidenta Jimmi Cartera c. 12148, dne 19.6.1978, jako vládní agentura pro řízení nouzových stavů, to znamená, �e přebírá ve�kerou moc ve státě při přírodních katastrofách nebo masových občanských nepokojích. Později byla výkonným narízením prezidenta agentura FEMA oprávněna také k tomu, �e mů�e za určité situace zru�it nejen Listinu práv a svobod občanů, ale i samotnou Ústavu USA při "Národním nouzovém stavu" - co� by byl začátek té největ�í totality v�ech dob. Náhle by ze dne na den převzala vládu nad v�emi lidmi i státem agentura FEMA. To v�e díky výkonnému nařízení prezidenta Cartera č. 11490. Vláda USA tak vlastně vytvořila zálo�ní totalitní a diktátorskou vládu, kterou mů�e dát ze zákona kdykoliv do chodu se v�ím, co k tomu nále�í a co bude následovat. Výkonným nařízením prezidenta Cartera č. 11490 se shrnula v�echna drívej�í výkonná nařízení do tohoto jednoho. Tyto výkonná nařízení shrnutá pod č.11490 zde uvádím včetně jejich identifikačních kódů. Uvědomte si, �e v�echny tyto nařízení mohou během hodiny zachvátit celé USA, stačí, aby k tomu prezident dal souhlas :

E.O. 10995 - zabavení v�ech komunikačních prostředků, médií a sítí federální vládou.

E.O. 10997 - zabavení v�ech zdrojů energie, elektráren, ropy, plynu, benzínu atd. pod federální vládu.

E.O. 10998 - zabavení v�ech potravinových zásob, zdrojů potravin a farem pod federální vládu.

E.O. 10999 - zabavení v�ech dopravních prostredku, včetně osobních a nákladních aut a lodí federální vládou a kontrola v�ech silnic a přístavů.

E.O. 11000 - zmocnění se v�ech občanů pro nucené pracovní síly pod dozorem federální vlády, včetně rozdělení rodin.

E.O. 11001 - zabavení v�ech zdravotnických zařízení, �kol a sociálních zařízení, včetně převzetí neziskových organizací a občanských sdru�ení federální vládou.

E.O. 11002 - zplnomocnění k povinnému zaregistrování v�ech občanů ministerstvem po�t.

E.O. 11003 - zabavení v�ech veřejných i soukromých letadel a leti�t v zemi federální vládou.

E.O. 11004 - zplnomocnění bez souhlasu premistovat populaci z jedné oblasti do jiné. Vyhlá�ení zákazu vstupu do určených lokalit.

E.O. 11005 - zabavení �eleznic, vnitrozemských vodních cest a skladi�t federální vládou.

E.O. 11051 - zmocnění ředitele Úřadu pro plánování nouzových stavů k vyhlá�ení účinnosti vládních nařízení v době zvý�eného mezinárodního nebo vnitrostátního napětí, občanských nepokojů, přírodních katastrof nebo finanční krize.

Kromě toho si mů�eme uvést nařízení vládní agentury FEMA z jejich dokumentu "The Defense Resources Act":

SEKCE 1001 - Dává prezidentu pravomoc zřídit cenzuru ve�kerých komunikací, které překračují hranice USA, jako jsou tisk a televize a cenzuru po�tovních zásilek, telegramů a e-mailů.

SEKCE 903 - Zmocnuje prezidenta omezit pracovní příle�itosti na aktivity podstatné pro národní zdraví, bezpečnost a státní zájmy.

SEKCE 201 a 501 - Dává prezidentovi pravomoc k zadr�ení, zabavení nebo zmocnění se majetku občanů a dal�ích forem vlastnictví.

SEKCE 1213 - V�echny firmy a společnosti, které spolupracují s federální vládou a státní správou federace /v podstatě tedy v�echny/, mají podle tohoto nařízení zakázáno zaměstnávat jakoukoliv osobu, která uplatňuje právo na stávku proti vládě nebo je členem organizace, která protestuje proti vládě nebo k ní má výhrady.

uživatel eliminován | 7. 12. 2007, 14:47:56

cocik-no jo, jenže v tom filmu hrál postavu, která možná terorista nebyla...jen si chtěl zachránit kůži...protože už ten nátlak a to mučení nezvládl...tam úmyslně tohle zůstalo otevřené....jestli ano, nebo ne...prolínalo se to s jeho minulostí...a z té tam bylo ukázané, jak má přítelkyni, jak si spokojeně žije a jak schání granty na potravinový program....vůbec nic o tom, že by opravdu terorista byl...ale když jsi mučen, přiznáš cokoliv...viz Jitka.....

uživatel eliminován | 7. 12. 2007, 14:46:50

frozen: v tomhle s tebou souhlasim... ono je to dost patrný už ted... a i ted mě to už dost štve...

uživatel eliminován | 7. 12. 2007, 14:44:46

frozen_lady: tim chces rict ze kdyz jsi koukala v televizi na supermana tak si byla znervoznela z toho ze by ti na zahrade pristal meteorit?

uživatel eliminován | 7. 12. 2007, 14:41:01

frozen> a co bys delala na tom miste ty? jak bys to resila?

uživatel eliminován | 7. 12. 2007, 14:40:20

Frozen: Proto jsem nakousla to Stalinský Rusko...odborníci jako prokurátor Andrej Vyšinskij,bývalej menševik,nad veškerou pochybnost zjistili,že existuje práh mučení,při jehož dosažení kdokoliv přizná cokoliv...nebo nepřizná ,a o takových se kurzívou píše v dokumentaci k případu,že během vyšetřování zemřeli na komplikace hemeroidů,když si v teplé cele sedli na studenej kámen..!470!!923!

uživatel eliminován | 7. 12. 2007, 14:40:14

cocik-divnej pocit z toho, že někde ve skladu vláda někomu seká prsty,pálí ho, mučí, na začátku, aby ho ohromila tak před jeho očima zastřelí jeho známého, který v tom nejel...a to všechno svobodně v demokratickém státě...bez záznamů, bez ničeho...

uživatel eliminován | 7. 12. 2007, 14:37:27

takze frozen ma divnej pocit z toho, kdyz se ve filmu CIA prevlikla za arabace a vymlatila z posahanyho frajera kontakt na lidi, co chteli zabit radove tisicovky civilistu ... v tom pripade mam hodne divnej pocit z frozen

uživatel eliminován | 7. 12. 2007, 14:37:02

tyler-mě jen přijde, že ty paranoidní demagogové, co tvrdí,že v budoucnu budeme všichni jako pod mikroskopem, nikdo nebude mít nárok na soukromí, vše bude monitorované, hovory,emaily...že to zase taková demagogie není....

uživatel eliminován | 7. 12. 2007, 14:34:38

frozen: ne že by ty metody byli košer, ale byla bys raději kdyby toho anglána nechytli a on pak vyhodil do vzduchu pár vagonů metra...?

uživatel eliminován | 7. 12. 2007, 14:33:42

aquarius-to jsem neřekla!664!

uživatel eliminován | 7. 12. 2007, 14:32:53

no, pokud bych mel duvodny podezreni, ze nekdo vi o bombovym utoku, kterej muze zabit treba nekoho z moji rodiny, a zatlouka to, tak bych to z nej taky vymlatil vsema prostredkama ... a verim tomu, ze by se tak zachoval kazdej

uživatel eliminován | 7. 12. 2007, 14:31:40

Jitka-nedávno jsem viděla zajímavý film....celý se odehrával v nějakém skladu...kde fanatici (v burkách, muži a žena...arabové)mučili Angličana, který přijel kamsi do arabské země s penězi na údajnou potravinovou pomoc.....mučili ho, stříhali mu prsty....všechny...oni sami byli teroristi a chtěli vědět, že on není agent CIA, ale že opravdu přijel jen pomáhat..Nakonec po několika dnech se přiznal, že nepřijel s potravinovou pomocí, ale že on sám je taky terorista...že k nim patří....nevěřili mu...napsal jim jména, na nějaké spojky v Evropě...oni se zvedli a oddělali ho....pak šli do další místnosti, plné tlustých amíků, co sedí za počítačem....řekli si-dobrá práce....sami ze sebe sundali ty hábity, dali si pivo, začli ověřovat ty jména co jim dal a mezitím už tam jiní odklízeli tu mrtvolu...jen vylezli ze skladu, koukli na sebe a řekli si...hm, tvrdej den v práci, jdem na hambáč a za nimi socha svobody....měla jsem z toho teda divný pocit....

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

výslechciavězeňterorismusvideozáznamvládamučenínároksoučást

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑