Diskuze a otázky - Burza,..akcie...

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 22. 01. 2008, 20:23:43 |

čest...chtěl bych se zeptat, jestli tu někdo do tohohle nefušuje.Chtěl bych se taky zeptat odborníků, zda existuje nějaký investiční mix zaměřený čistě na zbrojní firmy.....nebo do které oblasti by jste osobně investovali vy, když už by jste investovali do akcií.
je mi jasný, že to jsou v podstatě jen kusy jakýchsi papírků (někdy ani to ne), a že je lepší investovat do polností, nemovitostí apod. ...takže když vynecháme tohle.
a jaký je váš názor na investování do drahých kamenů?

díky za info

reagovat

V diskuzi je 95 příspěvků a shlédlo ji 1261 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

auticko197512

auticko197512 | 6. 03. 2008, 17:55:42 | více příspěvků | napsat uživateli

poj´dte mi to vše zkritizovat na http://akcie.mujblog.atlas.cz/

uživatel eliminován | 5. 03. 2008, 00:23:43

autíčko: díky za info!543!

auticko1975

auticko1975 | 4. 03. 2008, 23:42:51 | více příspěvků | napsat uživateli

Vyplatí se investovat do akcií?

Záleží na tom co očekáváte. Těžko najdete nějaký finanční nástroj , který v dlouhodobém horizontu vydělává více.
Pokud se podíváte na vývoj na nejvyspělejším akciovém trhu na světe (USA) za posledních 120 let , zjistíte , že trh posiloval v průměru o 11% každý rok. Samozřejmě , je třeba počítat s občasnými výkyvy. Podstatné je , že dlouhodobě jdou trhy nahoru.
Ještě lepších výsledků lze dosáhnout výběrem akcií podhodnocených či těch nejperspektivnějších firem. Pro příklad není třeba chodit daleko. Akcie ČEZu posílily za posledních 5 let o cca 1500%.(ne , nepřepsali jsme se).
Výběrem portfolia titulů lze reálně dosáhnout průměrného ročního zhodnocení 20-25%. To není málo. Pokud to vydržíte dostatečně dlouhou dobu (řekněme 15-25 let) , dostanete se na částky , které snad ani nelze utratit. To si každý snadno spočítá.
Pokud Vám však někdo slibuje jistý zisk 30% či snad 100% ročně , mějte se na pozoru. Buď se jedná o začátečníka nebo o podvodníka.
Na investování je pravděpodobně nejdůležitější jeho psychologický faktor. Chce to pevné nervy a také trochu štěstí! V zásadě je totiž třeba akcie nakupovat když „většina“ ostatních prodává , neboť v ten moment již tituly bývají značně podhodnocené a za nějaký čas opět výrazně porostou. A opačně , je třeba prodávat , když „většina “ ostatních nakupuje. V tu dobu již tituly bývají značně vysoko a lze očekávat pravděpodobný pokles.
Pokud máte stejný pocit jako my , že akcie jsou pro Vás to pravé a rádi byste se poradili s někým , kdo investování rozumí a dobře Vám poradí , domluvte si s námi schůzku nebo nám napište.
Email:akcie-komodity@seznam.cz ,

JHýsek
!31!

Stacement

Stacement | 23. 01. 2008, 22:21:52 | více příspěvků | napsat uživateli

asi je teda pravda že tenhle propad ještě není konečná ale když bůh dá tak se tohleto tempo udrží a ten ČEZ bude k mání třeba za 500 už v březnu nebo v dubnu a pak zase půjde zpátky.... Manažer fondu nikdy nespí!! Až se jednoho dne fondy probuděj a řeknou si, že je elektrárny zase stáhli o prachy za svícení a že ten ČEZ je proklatě nízko a už nemá nikdo skoro ani co prodávat tak začnou manažeři nakupovat a pak se připoji zahraniční investoři a zase to pujde nahoru.... to je zákon burzy! Čez může tisíckrát lámat rekordy, ale jeho cena na burze půjde nahoru když lidi budou mít prachy na nákup a dolu když budou chtít prodávat...

Co se týče těch zahr. investorů... zjedondušeně řečeno. Platí tvrzení že zahr. peníze teď půjdou z evropy do ameriky na zalepení ran... na druhou stranu v americe je plno investorů, kteří toho tam budou mít už pokrk a rádi sáhnou po ČEZu.... už teď jim to tam Morgan Stanley a Merrill Lynch přes cílovky zajímavě předhazuje

Stacement

Stacement | 23. 01. 2008, 22:15:52 | více příspěvků | napsat uživateli

tak jsem se rozhodl že v součásné době taky něco přiliju do ohýnku¨
předně... Souhlasim s Whiskou a MinouP vykašlete se na ty nemovitosti... Je to směšný jak si někdo koupí 1-1 a hrdě prohlašuje že investuje do nemovitostí... zachvíli se to přehřeje a nemovitosti budou out... a už dneska na nich stabilně vydělávaj jen lidi který tomu opravdu hodně dobře rozumí a maj čas se tomu věnovat... nedělaj nic jinýho
Akcie... Podívejte se na to co se dneska děje... To byste chtěli vlastnit akcie? Já teda ne! Já bych si je chtěl za pár dnů možný týdnů spíš koupit... To co se teď děje je nafouknutá bublina která timhle tempem zachvíli zase praskne... Jen ať to popadá ještě víc... jen houšť... Klidně ČEZ za 700kč, Klidně Unipetrol za 200kč, Klidně Telefonica za 350kč.... Rád si je pak koupím!!
Faktem je že něco je na tom tvrzení že ČEZ si u nás už koupil každej vidlák, takže je z toho něco muselo vyhodit... takovej vidlák přijde o 100 na akcii a už prodává a že jich je.... ale vidláci kupujou na maximech, takže je to teď vykickuje a budou zase nakupovat Investoři...

PippoLibro

PippoLibro | 22. 01. 2008, 21:52:07 | více příspěvků | napsat uživateli

!1210!!1210!!1210!
mikass9:
jj...teď souhlas....!1347!
...nebo 4 body, asi jsem to popletl.....
!1210!

PippoLibro

PippoLibro | 22. 01. 2008, 21:50:00 | více příspěvků | napsat uživateli

!1210!!1210!!1210!
xmozek:
...nj.....kdyby udělali chybu....to jo, ale chybu ohledně tvého příkazu, pak jo,
ale oni jednají podle tvých příkazů - když dáš špatný příkaz a proděláš,
tak ti nezaplatí nic a ještě budou za to chtít po tobě poplatky za jejich práci...
...kdežto při on-line obchodování si děláš všechno sám a hned....


uživatel eliminován | 22. 01. 2008, 21:49:26

ceska burza a male vynosy? rizikova, to jo, ale titulum jako cez bych se rozhodne nevyhybal, je slusne likvidni..problem je, ze je dost drivovana zahranicnimi investory, takze pri prvnim pruseru to odnese nejvic, ale zas jde dost dobre rozeznat iracionalitu, na daytrading podle mne slusna

uživatel eliminován | 22. 01. 2008, 21:48:06

nemovitosti nebudou zadna slava...

uživatel eliminován | 22. 01. 2008, 21:46:48

pippo: spready bývají většinou v bodech. Např ty 4 body, ale ty jsou jen u těch nejvíce obchodovaných statků...u těch méně obchodovaných jsou samozřejmě větší....ale máš pravdu že to není to není moc...v průměru kolem 0,5 Eur.....!1!...asi máš pravdu že u makléře jsou ještě větší (i když nevím přesně o kolik)...V každém případě je online-obchodování jednodušší a šetří čas!1!...jen člověk jede sám za sebe a pokud tomu nerozumí, tak o peníze přijde velmi rychle!!1183!

PippoLibro

PippoLibro | 22. 01. 2008, 21:45:51 | více příspěvků | napsat uživateli

!1210!!1210!!1210!
whiskyandsoda:
.....nevím...prý se nemá obchodovat na české burze...
....že je malá a jsou malé výnosy a dost riskantní......
....prý se má obchodovat na světových burzách....
....a to ještě věci, o které je velký zájem.....
.... tam je velký úspěch nakoupit nebo prodat....
!1266!!1266!!1266!

uživatel eliminován | 22. 01. 2008, 21:45:49

investuj do me, navratnost zrucena!531!

xmozek

xmozek | 22. 01. 2008, 21:42:36 | více příspěvků | napsat uživateli

Pipo tak záleží k jakýmu brokeskemu domu jdeš....co jsem koukal, tak máě asi třei stupně služeb.Od těch minmálních, pochopitelně za minimální cenu až po ty komfortní , nejdražší. Tuším že nejdražší byly asi za 40 dolarů.A byla tam i jakási garance, je rpavda, že jsem nepochopil na 100%, ale vyznělo to, jako, že pokud oni by udělali nějakou chybu a ty kvůli tomu prodělal, peníze dostaneš,Otázka je jak by to bylo s nějakým vymáháním.

uživatel eliminován | 22. 01. 2008, 21:42:20

mne tohle zivi
po dnesku na burze mne nektere tituly prijdou dost levne, nikdy jsem az zas tak moc nediverzifikoval, koukam na unipetrol, telefoniku, mozna cez...zbrojni firmy povazuju za dost riskantni, nejvetsi investori jako penzijni fondy, private equity maji primo ve sve charter neinvestovat do zbrani, hazardu, erotiky apod. takze tyhle tituly mohou byt dost opomijene, coz muze byt dobre i spatne, ale chce to koule to kupovat,
do nemovitosti bych se moc nehrnul, u nas to mozna jeste chvili pojede, ale ne moc rychle, v zapadni evrope jdou ceny casto na jih
drahe kameny: pokud o tom neco vis a jses blizko zdroje, tak proc ne, ale podle mne hoodne riskantni, ja do toho nejdu
obecne bych s investicemi pockal tak do druheho kvartalu 2008, mame tady slusnou paniku, fundamentaly u mnoha firem jsou dobre, ale negativni sentiment a stoplossy to jeste potahnou ke dnu

PippoLibro

PippoLibro | 22. 01. 2008, 21:39:06 | více příspěvků | napsat uživateli

!1210!!1210!!1210!
xmozek:
....hmm...ono záleží, jaké služby ti nabídne...!1347!
...přitom všechno si nechá zaplatit.....
...pak jde burza dolů, broker ti volá....
....ty se musíš rozhodnout co dál.... a čas běží...
....zatím všichni v USA to vědí o hodně dřív než ty....
....ty jsi až ten poslední.....
...a když broker má více klientů, tak nejdříve volá...
...těm vybraným......takže na tebe může přijít řada...
....až budeš mít velkou ztrátu....
!1347!!1347!!1347!

xmozek

xmozek | 22. 01. 2008, 21:35:18 | více příspěvků | napsat uživateli

Pipo no tak třeba 12 dolarů to zas není tak strašný, za ty služby co ti nabídne!1!

PippoLibro

PippoLibro | 22. 01. 2008, 21:33:50 | více příspěvků | napsat uživateli

!1210!!1210!!1210!
mikass9
.....hmmm....třeba za 1 obchod v naftě jsou tuším 4 dolary nebo eura..
....to není moc....
....právě že při on-line jsou poplatky nízké.....
...kdežto broker si vezme nehorázné sumy za všechno....
!1347!!1347!

xmozek

xmozek | 22. 01. 2008, 21:32:58 | více příspěvků | napsat uživateli

každopádně ted bych neinvestoval raději do ničeho!1!

uživatel eliminován | 22. 01. 2008, 21:32:09

jj mej se :))

uživatel eliminován | 22. 01. 2008, 21:30:49

pippo: přesně tak.........no ale má to i pár negativ..jsou tam třeba docela velké spready a swapy (provize brokerů)...nedá se říct co je nejlepší!1!

uživatel eliminován | 22. 01. 2008, 21:28:54

nic kluci...mějte se a díky za poučnou diskuzi...někdy do dokončíme.....jdu si pustit večerníček a spat...!102!!543!

uživatel eliminován | 22. 01. 2008, 21:27:21

kwon: no ja presne pak nevim jak to funguje, ale vim ze takhle jeden clovek v mem okoli prisel o auto a pak to teda nechal bejt ...

ale zajimave kurzove rozdily jsou treba EUR/JPY/CZK/USD to se da docela dobre odhadnout jestli bude kurz stoupat nebo klesat, lip teda nez u akcii ... a prave kvuli tomu se da taky dobre vydelat... ale musis to denne sledovat...

opravdu jestli potrebujes ulejt na delsi dobu penize je lepsi a nejbezpecnejsi investice nemovitost... a nebo muzes vypsat smenku s datumem splatnosti a patricnym urokem... ale to uz neni uplne bezpecny, jako smenka je dobre vymahatelna ... zalezi jeste ale komu ji das ...

PippoLibro

PippoLibro | 22. 01. 2008, 21:26:16 | více příspěvků | napsat uživateli

!1210!!1210!!1210!
mikass9:.....
....jj....medvědi a býci .....
....ale při on-line obchodování můžeš otevřít nebo uzavřít obchod hned....
....a sám....
!1347!!1347!!1347!

uživatel eliminován | 22. 01. 2008, 21:25:53

collateral: ty jsi můj člověk.....sapry ve sklepě!102!!543!
jedině: no...od nás potopil při absolventce totálně jednu děvčici....musela to udělat znova....a že to je notor, to vím!102!

collateral

collateral | 22. 01. 2008, 21:23:57 | více příspěvků | napsat uživateli

collateral: tak investování ve většině případů není o jistotě, a za nejbezpečnější považuji investování do vědomostí a celkového sebezlepšování, nebo kvéry do sklepa (kvér prodáš, vyměníš, "zužitkuješ" !2! ikdyž padne vláda, ekonomika a já nevím co ještě)

uživatel eliminován | 22. 01. 2008, 21:23:25

kwon- tak hlavne, ze sji to zmaknul :) jako on kolek se nezda...obcas pusobi i docela povrchne..ale tedka nedavno jsme meli maturitak a byl na nasi after..a ten co tam vyvadel :)!928!

PippoLibro

PippoLibro | 22. 01. 2008, 21:23:08 | více příspěvků | napsat uživateli

!1210!!1210!!1210!
collateral:....!102!..zůůůůříš, že tomu taky rozumím.....!102!!102!

!1347!!1347!!1347!

uživatel eliminován | 22. 01. 2008, 21:21:53

wylly: tak na to jsem docela pohodlenej člověk....já říkám, že co se může propadat....to může časem i růst.....a je to holt o riziku. a rozprodávat bych nic nerozprodával...možná minimum....asi nejsem správnej investman:-))

uživatel eliminován | 22. 01. 2008, 21:21:17

pippo: tak bears jsou i na normální burze ne?!1!

collateral

collateral | 22. 01. 2008, 21:20:49 | více příspěvků | napsat uživateli

PippoLibro: zas tak moc to nežer, vem všechny své prachy, hoď to třeba do xtb, a přejde tě to tvé hypování tady !938!

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

akcieinvestovánípolnostkámendíkkusodborníkpodstataoblastnázormixčestpapírekburzanemovitostfirma

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑