Diskuze a otázky - Bůh neexistuje

úvodní strana | aktualizovat | dolů

seashepherd

seashepherd | 25. 11. 2014, 23:52:28 | příspěvky uživatele | napsat uživateli

Viděl jsem tu pár věřících, tak tu mám pro ně zajímavej článek.
A my ostatní se jim tady můžeme smát

http://www.osacr.cz/2014/11/18/buh-neexistuje-exkluzivni-rozhovor-s-casticovym-fyzikem-victorem-stengerem/

a pro sluníčkáře Buchrta bych tu měl jednu pasáž

věda a náboženství jsou zcela neslučitelné. Když vědecká teorie nesouhlasí s daty, je zamítnuta. Když náboženská teorie nesouhlasí s daty, jsou zamítnuta data. Je pošetilé brát vážně cokoliv týkajícího se víry, tedy něčeho co není založeno na důkazech, pouze na zbožných přáních.

reagovat

je multikulturalismus taky náboženstvím?

V anketě hlasovalo celkem 3 uživatelů

V diskuzi je 39 příspěvků a shlédlo ji 1293 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

radegast321

radegast321 | 26. 11. 2014, 21:01:06 | více příspěvků | napsat uživateli

> seashepherd to je spíš agnosticismus :-)

seashepherd

seashepherd | 26. 11. 2014, 20:55:08 | více příspěvků | napsat uživateli

Martine v anketě je i něco o tvym brachovi !1!

seashepherd

seashepherd | 26. 11. 2014, 20:54:26 | více příspěvků | napsat uživateli

> radegast321 ateisti se od vericich lisi tim, ze by jim vubec nevadil nejakej novej objev, kterej by to, cemu veri ted, vyvratil.

uživatel eliminován | 26. 11. 2014, 19:52:35

to me vazne mrzi, ze se chlapecek nebavi !24!

EL.pH

EL.pH | 26. 11. 2014, 19:52:13 | více příspěvků | napsat uživateli

Tak si zahul, protože se na to nedá dívat. !24!

uživatel eliminován | 26. 11. 2014, 19:51:26

ne....a vidim tvoje kriplovstvi strizliveji, nez kdykoliv predtim !1351!

uživatel eliminován | 26. 11. 2014, 19:51:25

> EL.pH
už sis zebral rivotril? !24!

EL.pH

EL.pH | 26. 11. 2014, 19:49:25 | více příspěvků | napsat uživateli

Už sis zahulil, martine? !638!

uživatel eliminován | 26. 11. 2014, 19:48:37

tyhle mrchy jsou jak svabi milane....prezijou nas vsechny !1256!

uživatel eliminován | 26. 11. 2014, 19:47:57

> EL.pH
Chcipni Alexandře !54!

EL.pH

EL.pH | 26. 11. 2014, 19:46:12 | více příspěvků | napsat uživateli

Dokazovat neexistenci boha není vůbec nutné. Jak praví Hitchensova břitva...
"What can be asserted without evidence can be dismissed without evidence." !406!

uživatel eliminován | 26. 11. 2014, 19:41:51

ale jo....ty sedesatky se doziju urcite....pak uz jsou me vyhledy dle rodinne anamnezy dost mizivy !785!

evzen-onegin

evzen-onegin | 26. 11. 2014, 19:41:26 | více příspěvků | napsat uživateli

za trapné považuji nevěřící, kteří vedou chtějí dokázat absenci Boha a věřící, kteří mají nutkání udělat opak citováním Bible. !357!

EL.pH

EL.pH | 26. 11. 2014, 19:21:13 | více příspěvků | napsat uživateli

> muz.s.vlasy
No vidíš, a ty tak hloupej skutečně seš. !406!

Reditel_zemekoule

Reditel_zemekoule | 26. 11. 2014, 18:36:06 | více příspěvků | napsat uživateli

multikulturalismus je jen zbožné přání, může fungovat v malém měřítku, ale nikdy ne ve velkém !876!

muz.s.vlasy

muz.s.vlasy | 26. 11. 2014, 18:04:02 | více příspěvků | napsat uživateli

> Buuuch
No nevím.

muz.s.vlasy

muz.s.vlasy | 26. 11. 2014, 18:03:41 | více příspěvků | napsat uživateli

> Jim_Fear
Víra v to, že je ujetá.

uživatel eliminován | 26. 11. 2014, 17:45:50

hail selasia

uživatel eliminován | 26. 11. 2014, 17:45:29

existuju a jeste minimalne dalsich tricet ctyricet let na zemi budu .... !54!

Jim_Fear

Jim_Fear | 26. 11. 2014, 17:25:29 | více příspěvků | napsat uživateli

> muz.s.vlasy a když existenci něčeho odmítáš protože ti připadá ujetá tak co to je ?!2!

Jim_Fear

Jim_Fear | 26. 11. 2014, 17:24:07 | více příspěvků | napsat uživateli

> radegast321 právě že liší.!2! citát “If atheism is a religion, then bald is a hair color” to vystihuje uplně přesně.!2!

uživatel eliminován | 26. 11. 2014, 17:09:10

nečetla jsem úvodní příspěvek, ale s chutí jsem si přečetla reakce, směju se ještě teď !984! komici s.r.o.

muz.s.vlasy

muz.s.vlasy | 26. 11. 2014, 17:04:56 | více příspěvků | napsat uživateli

> Jim_Fear
Věřit můžeš v cokoliv, i v neexistenci něčeho.

muz.s.vlasy

muz.s.vlasy | 26. 11. 2014, 17:04:04 | více příspěvků | napsat uživateli

> EL.pH
Ty si děláš srandu, tak hloupej snad být nemůžeš. No i když....

radegast321

radegast321 | 26. 11. 2014, 16:53:32 | více příspěvků | napsat uživateli

> Jim_Fear Nepřesvědčil si mě.Stále se ta tvá ne-víra moc neliší od víry.Pokud tvrdíš že bůh není tak je to názor založený na nějakých pocitech a bez důkazů.stejně jak je tomu u víry v boha.

Jim_Fear

Jim_Fear | 26. 11. 2014, 16:46:07 | více příspěvků | napsat uživateli

> radegast321 to si nemyslim. ateisti nevěří v to že Bůh není. oni prostě nevěři vůbec a nevěřit není to samé jako věřit v opak.!2! a každý důkaz mužeš spochybnit.

radegast321

radegast321 | 26. 11. 2014, 16:30:25 | více příspěvků | napsat uživateli

> Jim_Fear ne-víra by to byla když by šlo o nějaký všeobecně přijímaný fakt podložený důkazy.

EL.pH

EL.pH | 26. 11. 2014, 16:28:48 | více příspěvků | napsat uživateli

> A asi milión vědeckých teorií jsou jen teorie

!1358!
Každá teorie je, překvapivě, teorie. !2!

Ale ty vlastně ani nevíš, co to teorie (z vědeckého pohledu) vůbec je, viď? !2!

Jim_Fear

Jim_Fear | 26. 11. 2014, 16:21:03 | více příspěvků | napsat uživateli

> radegast321 ateismus je právě ne-vira.!2!

radegast321

radegast321 | 26. 11. 2014, 15:39:55 | více příspěvků | napsat uživateli

ano, je pošetilé brát vážně ateismus-tedy něco založené na víře místo důkazů

předchozí | 0 | 30 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

teoriepasážnáboženstvíbůhvědabuchrtačlánekdatamámapárostatní

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑