Diskuze a otázky - Bojové umění WT nebo něco jiného?

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 29. 01. 2008, 22:38:44 |

Děláte nějaký z těchto umění, nebo o nich něco zajímavého víte? Popřípadě kde se třeba v Praze vyučují? Vím jen WT !1!

reagovat

Co si myslíte, že je nejlepší:

V anketě hlasovalo celkem 30 uživatelů

V diskuzi je 186 příspěvků a shlédlo ji 2159 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 24. 05. 2009, 14:44:29

aikido dělám no!1351!

uživatel eliminován | 11. 04. 2008, 14:53:18

kick-box 4ever!11!

uživatel eliminován | 4. 02. 2008, 16:44:50

Muay Thai!761!

uživatel eliminován | 4. 02. 2008, 16:44:21

Taekwon-do...milujuuu

uživatel eliminován | 4. 02. 2008, 16:43:41

já umim jeden chvat kulenakaši!669!!669!!669!

_Naty_

_Naty_ | 4. 02. 2008, 16:43:13 | více příspěvků | napsat uživateli

kickbox is the best - ale vale tudo taky není špatný

uživatel eliminován | 4. 02. 2008, 16:42:27

Muay Thai...!723!

uživatel eliminován | 4. 02. 2008, 16:41:52

KIX BOX...!923!!858!

uživatel eliminován | 4. 02. 2008, 16:40:06

jo kdyby se to delo nekomu jka ty povídáš..treba nekomu z rodiny , tak bych taky šel radši do basy.ale mluvil sem o situaci kdy šlo o par penez v penezence....no ty lidi co te podriznou bezdůvodne nejsou psychicky zdraví, s nima se nelze domluvit....na ty uz pak opravdu hrubou sílu

uživatel eliminován | 4. 02. 2008, 15:31:13

Dag: dobrá zásada!543!

Dag1981

Dag1981 | 4. 02. 2008, 15:29:05 | více příspěvků | napsat uživateli

Ja se drzim jedne zasady.Jestlize si nekdo privlastnuje pravo ohrozovat me na zivote, ja si rovnez beru pravu za svuj zivot bojovat a podle toho se ma sebeobrana odvyji.

uživatel eliminován | 4. 02. 2008, 14:43:34

fisherboy: máš pravdu v tom, že nejlepší je "spolupracovat" a taky tahám v peněžence max. tři stovky.....a záložní peněženku s jinýma kachlema mám schovanou jinde:-)) riskovat život opravdu budu až tehdy, když to bude mít význam. ne pro dvě stovky.na druhou stranu, existuje určité procento lidí, kterým tu peněženku stejně můžeš dát...a stejně tě podříznou jak podsvinče. a nepomůže ti ani svěcená......zatímco pokus o odzbrojení by vyjít mohl.

fisherboy: když budeš v takové situaci , kdy ti jde o kejhák, pochybovat.......tak ti v devedesáti případech garantuju, že na příští pochybování už nebudeš mít čas.
ono existuje jedno rčení, které to docela dobře vystihuje: lepší být souzen třema, než být nesen čtyřma....o zákonech máš sice pravdu, ale jestli si mám třeba vybrat mezi tím, že skončím v base nebo mi sejmou ženu nebo dcerku..nebo mne, tak beru první možnost. protože ten život určitě i za tu basu a věcmi s ní spojenými ...v drtivé většině případů stojí.

uživatel eliminován | 4. 02. 2008, 08:16:51

OttoS:v případě že po mě někdo bude chtit peněženku, tak mu jí radši dám než abych riskoval že mi podřízne krk..tech pár stovek co nosim u sebe mi za to nestojí. to si myslim že nemá význam riskovat život kvůli pár korunám.

kwon: a kolik lidí ty speciální techniky umí aby se s nima stoprocentne ubranili?malokdo.na takovy zmrdy co tahaj noze, bych vytah pistoli, ale má to cenu jít sedět za to že zastřelíš nejakyho ubohyho fetaka nebo nejakou špínu?hochu pochybuju...dneska sou totiž dělaný zákony tak že naddržujou spíš sviním a gaunerům nez slušným a normalním lidem.

uživatel eliminován | 3. 02. 2008, 20:59:41

Je to jak píše Kwon,přesně takhle jsem to myslel.
Ale všeobecně k nožům.Nejlepší je jak píšete zdrhnout,protože když budb citovat klasika:Pokud proti tobě nestojí mentál s plastovou vidličkou co zrovna zdrhnul z jedličkova ústavu.Je téměř jistý že budeš KO.
S nožem je na prd že i když je útočník málo nebo vůbec trenovanej,i tak dokáže zasazovat smrtící údery bez jakékoiv námahy.

uživatel eliminován | 3. 02. 2008, 20:23:21

fisherboy:
"OTTOS:no hele ono když ti dá někdo nůž na krk tak ti je uplně všechno k hovnu.v takovych pripadech ti pomůže jedině dobrá vůle toho kdo ten nůž má v ruce"

omyl....chce to sice pořádný koule, něco takovýho risknout......ale jsou i na tohle techniky...stejně tak jako na zbraň. akorát se to holt musí povést....protože jinak máš černý pásek.....ale na černé krabici!1261!

uživatel eliminován | 3. 02. 2008, 20:21:03

smutna: konečně někdo s rozumem....a jak říkáš. vidět u někoho v ruce kudlu...tak beru roha.....anebo tasím, když vím, že by to mohlo být naposledy. nejsem amík, abych chtěl dát borcovi s kudlou nakladačku...
fisherboy: pokud jsi takovej adrenalinovej sportovec....a budeš se radši s někým na ulici s nejistým výsledkem křesat, tak přeji hodně štěstí!543! možná jsi dobrej.....ale určitě jsou na světě lepší...průser je, když se potkáte:-)) život není tělocvična, kde to odpískají, když to vypadá na ko.

uživatel eliminován | 3. 02. 2008, 19:16:56

hrdinu jsou plny hrbitovy :)

uživatel eliminován | 3. 02. 2008, 19:16:21

Ottos: po me nekdo vytahnout nuz a jit evidentne na me tak se s nim v zivote do niceho nepoustim :o) bud zdrham nebo taham minimalne o tridu ucinnejsi nastroj :-D Nejsem sebevrah. S kudlou te probodne sebevetsi vidlak jak nic :)

jostafa2

jostafa2 | 3. 02. 2008, 19:07:13 | více příspěvků | napsat uživateli

dělam kung-pao a za par let to zvladnu i z rejží!5!

uživatel eliminován | 3. 02. 2008, 19:05:19

FISHERBOY:Píšu to už asi po 10.Mluvil jsem o případech kdy je nůž používanej jako donucovací prostředek.Aby tě přinutil dát peněženku,klíče od auta atd.A to byl jen příklad.Prostě to co píšeš jsou bojové sporty,které jsou sice super a fungujou.Ale venku se ti hoděj tak akorát když tě na diskotéce napadne nějákej frajer co nemá nic v ruce.Nemůžeš je srovnávat se sebeobranou.
Jinak já cvičím KM,to je podle mě to nejlepší co na ulici nejvíc využiješ !5!

uživatel eliminován | 3. 02. 2008, 18:51:08

Ja musim souhlasit s Fisherboyem :o) MT + VT je idealni. Cimz nerikam ze spousta jinejch veci neni taky fajn :o) Nicmene vzdycky radsi budu zdrhat, strikat ozkousenejma KASRama, tahat teleskopy popr. rovnou bouchacku nez se rubat s nakym dementem na ulici :o) Precejen telocvicka a venkovi prostredi je trosku diametralni rozdil. Brinkout se do kvetaku vo obrubnik, padnout na stul, narazit si nerv v kolenu, popr. si rozseknout ruku jsou ty nejmensi srandy ktery se stanou hned ani clovek nevi :o) Nevim komu to za to stoji, me fakt ne :))) Takovej "hrdinu" znam.. Ne, opravdu dekuji, nechci :)

Sunnyrise

Sunnyrise | 3. 02. 2008, 18:29:40 | více příspěvků | napsat uživateli

Moc se v tom zase nevyznam, ale kamarad xii_xao dela MT :-) a je v tom dobrej,a si zacnu chodit taky :).

uživatel eliminován | 3. 02. 2008, 18:28:30

Neustřelit si něco sám je taky umění, každopádně souhlas, že to nabírá OT.

Jinak, co se týče nožů, za jedničky považuju Filipínce...

http://youtube.com/watch?v=_zrXZc0uYOk

uživatel eliminován | 3. 02. 2008, 18:19:41

akorát jen koukám že se tu přestává řešit bojový umění a přechází se na zbraně.Podle mě dokáže sehnat bouchačku každej trouba. je sice pravda že dneska u sebe nosí nejakou tu zbrań každej druhej trotl, ale ubránit se holýma rukama, tomu říkám umění a né mačkat spoušť.

uživatel eliminován | 3. 02. 2008, 18:17:37

akorát jen koukám že se tu přestává řešit bojový umění a přechází se na zbraně.Podle mě dokáže sehnat bouchačku každej trouba. je sice pravda že dneska u sebe nosí nejakou tu zbrań každej druhej trotl, ale ubránit se holýma rukama, tomu říkám umění a né mačkat spoušť.

uživatel eliminován | 3. 02. 2008, 18:13:30

OTTOS:no hele ono když ti dá někdo nůž na krk tak ti je uplně všechno k hovnu.v takovych pripadech ti pomůže jedině dobrá vůle toho kdo ten nůž má v ruce!384!

uživatel eliminován | 2. 02. 2008, 16:05:05

9 let karate
teda spíš 4 pak jsem tam chodil jen tak.... !2!!2!!2!

franco_columbo

franco_columbo | 2. 02. 2008, 16:03:45 | více příspěvků | napsat uživateli

rozhodne je nejlepsi trenovat treba thaj box a k tomu treba vale tudo nebo brazil dzu dzutsu,neco ve stoje a neco na zemi.Hlavne nebejt omezenej.Ted tu mame sami sebeobranny systemy,cumim porad na ne a je to dobry.Jinak bych doporucil treba wing chun nebo jeet kune do,ale nejlepsi je se vzdelavat vseobecne coz jeet kune do je.Jeet kune do je pro me spis myslenka nez styl a muzeme ho navazat na vsechny styly.Bruce Lee chtel dokonce slovo JKD zrusit,protoze vedel ze jeho zaci s toho udelaj rutinu a to neni puvodni myslenka JKD.Ale hodnotit kterej stylje nejlepsi mi pripada jako blbost.Kdyz nekdo dobre kope nebo dobre mlati a drzite ho v kravate tak je mu to na nic.Kousnuti mu mozna muze pomoct

uživatel eliminován | 2. 02. 2008, 15:56:43

Slabé musí bojovat o to co miluje a potřebuje.
Bůh nebojuje on rozkazuje
!12!

lukoman

lukoman | 2. 02. 2008, 15:54:43 | více příspěvků | napsat uživateli

Nejlepší je aikido si mysli, koukal sem na video karate vs aikido... A karate nemělo šanci!1!

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

uměnípraha

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑