Diskuze a otázky - Bankrot USA !
úvodní strana | aktualizovat | dolů
V diskuzi je 57 příspěvků a shlédlo ji 1347 uživatelů .
uživatel eliminován | 17. 07. 2009, 23:11:26
Někdo tu napsal, že krizi odstartovali banky ...neymslím si. Krizi odstratovali hloupí nevzdělaní lidé, ta tupá masa, která tvoří kozumní společnost. Trošku rub demokracie ...vlády USA jen lidem, voličům dávaly po dlouhá léta jen to, covoliči žádali. Bydlení, tuny zbytečného jídla a spotřebního zboží, když to to nejde jinak tak na úvěr. Fredia Mac i Fenie May (snad to píšu správně) bylo v podstatě státní banky ...a automobilky ...myslím, že nejsou žádná extra zázrak, ale nesrazila je ani tak konkurence nebo nízší prodej, jako obrovské závazky na důchodových fondech. Počátkem všeho je hlupá nevzdělaná ovce ..ale jak z toho, protože takovým se nejlépe vládne.
uživatel eliminován | 17. 07. 2009, 23:11:21
__Don-Bello__: ono to nefunguje tak, že čím vyšší daně, tím stát získá víc peněz. Máš tam víc administrativi, lidi se snaží dělat různý podfuky, aby nemuseli platit státu, ale když třeba stát sníží daň z příjmu a ty prachy zůstanou lidem, tak si za to koupí jídlo, ledničku, dovolenou a podpoří všechny tyhle výrobce, vznikne víc pracovních příležitostí, ekonomika se rozhýbe a nakonec výnos z daní bude vyšší, než kdyby daně byly nastavený vysoko
uživatel eliminován | 17. 07. 2009, 23:05:13
__Don-Bello__: nejhorší bude, kdyby USA prostě zkrachovalo, samozřejmě, všichni by si mysleli, že je konec, protože přeca zkrachovalo USA ten nej stát světa, ale pak lidem dojde, že nemusí spáchat sebevraždu, oni si žijou dál svůj život a pořád mají stejný potřeby a pořád budou chodit do práce a pak jim dojde, že svět se obejde bez těchvyžranejch parazitů, kterých je nějakých 4,5% světové populace, ale vysávají 25% světových zdrojů
tomaassek | 17. 07. 2009, 23:04:31 | více příspěvků | napsat uživateli
> __Don-Bello__
Jenže,vláda lidem snížila daně,a by jim to vyneslo víc.Jentak by ty daně nesnižovala,nemyslíš?.
uživatel eliminován | 17. 07. 2009, 23:03:32
No nic lidi, musím jít, ale díky za podílení názorů, nechme se překvapit :)
uživatel eliminován | 17. 07. 2009, 23:02:52
> tomaassek
No ani moc nemačkají, lidem ted vláda snížila daně, jenže mínus pro HDP USA, menší zisk z daní způsobí větší zadlužení, tím pádem i větší podíl k celkovému bankrotu !
uživatel eliminován | 17. 07. 2009, 23:01:08
> Bezdomovec1
Dobrý názor !1058! Každý má své opodstatnění a každý má tak trochu pravdu v něčem, ale již opakuji, bude to ještě hodně zajímavé v následujících 2 letech ! Uvidíme, nechme se překvapit ! Ale díky za názor :)
uživatel eliminován | 17. 07. 2009, 23:00:16
__Don-Bello__ : Ja o nem ani nepochybuju, predpovedel katastrofu 11.9. 2001.. Predpovedel vladu Hitlera... Dokonce prvni i druhou svetovou valku.. A co mi nahani nejvice strach je, ze predpovedel i 25.12.2012 - konec sveta.. Pred koncem sveta ma nastat jeste treti svetova valka.. A nemuzu se zbavit pocitu, ze to zapricini USA vs muslimske zeme
tomaassek | 17. 07. 2009, 22:59:57 | více příspěvků | napsat uživateli
No v Americe se začala kvůli bankám hroutit ekonomika,neni to nějaké podezřelé?Mačkají z lidí peníze pro svůj zisk,nic jiného v tom neni!Jsme jenom pobíhající ovečky.
uživatel eliminován | 17. 07. 2009, 22:59:20
Jack-McCain: zjisti si fakta, protože já tě nebudu o ničem přesvědčovat, protože to máš prostě zafixovaný, že jsme strašně zadlužený
uživatel eliminován | 17. 07. 2009, 22:58:30
> sharrinka
Viděl jsem o tom dokument a vše zapadá, hodně v to věřm !
uživatel eliminován | 17. 07. 2009, 22:57:05
__Don-Bello__: nepříjde, možná to bude jak dnes Rusko, ale to už má jen tu svou vojenskou techniku, jinak těch 158 mega lidí hraju druhý housle, i když suroviny mají to je zas pravda, ale časem bude silnější taková Brazílie, Indonésie, Indie - protože zde je velká porodnost a obyvatolstvo bohatne, sice pomalu, ale bohatne, ale to je ještě otázka takových 30ti let
USA bude vyspělej stát, bude tam vysoká životní úroveň, bude pořád silná po vojenské stránce, ale už nebude do ničeho moc mluvit ale musí prvně opadnou takovej ten psychologickej opar, když se řekne USA a lidi si musí uvědomit, že vlastně oni nejsou nic jinýho, než nenažraní paraziti, kteří využívají a vysávají svět
uživatel eliminován | 17. 07. 2009, 22:56:43
> __Don-Bello__
Udělal... on o tom rozhoduje + svolení kongrasu...
uživatel eliminován | 17. 07. 2009, 22:55:53
__Don-Bello__ : No, i kdyz ten Obama se nezda. Kazdy v nem vidi "Supermana". Ale jak napsal Nostradamus ve svych proroctvich: "Nastane den, kdy prijede na bilem koni vladce z cernych zemi a po dobu 180 mesicich nastane na celem svete zal"... Kdo vi, jestli to neni prave o nem...
uživatel eliminován | 17. 07. 2009, 22:55:50
> Jack-McCain
Chápu tě, v tomhle je to pravda, ale i přesto 11,5 biloonu dolarů, to neudělal jeden člověk !
uživatel eliminován | 17. 07. 2009, 22:54:54
> iq-Tom-iq
No jednou na to stejně příjde, at už to nebude třeba Čína, nebo korea, ale jednou k tomu dojde, můj názor .. stačí nechtěně odpálit jednu a je to :D No ale je to velice polemické .. Nevím, bude to ještě hodně zajímavé !
uživatel eliminován | 17. 07. 2009, 22:53:34
> __Don-Bello__
kdyby to nechal zkrachovat... nezaplatí ani korunu a tu firmu koupí konkurence... když 80 letej dědeček dostane 5x infarkt ae vždy ho nahodí... tk nebude nikdy zdraví... je lepší ho nechat umřít a aby se místo něj narodil nový... ten stejný... (kdyžtak metaforu vysvětlím)
uživatel eliminován | 17. 07. 2009, 22:53:08
> iq-Tom-iq
roste, obzvlášt u mladých lidí, např. ve Španělsku je více než 40 % lidí ml. 25 let bez práce ! A to je dost !
iq-Tom-iq | 17. 07. 2009, 22:53:05 | více příspěvků | napsat uživateli
> __Don-Bello__
Amerika vs Čína , to si nemyslím , USA vlastní nějakých 2000 jaderných hlavic a Čína 400 jaderných hlavic , to už by stačilo na pořádnou apokalypsu a to si ani jeden stát nemůže dovolit , atomové zbraně jsou tak trochu zárukou míru.
uživatel eliminován | 17. 07. 2009, 22:51:56
> sharrinka
Přesně tak, oni si myslí, že jsou ve světě č. 1 , jenže to brzí hodně hluboko spadne !
uživatel eliminován | 17. 07. 2009, 22:51:11
> Jack-McCain
No, to máš pravdu, ale vem si, jak by ty firmy dopadly ? Je zde možnost, že se na tom vydělá po následném obnovení a prodeji .. No jinač máš pravdu, na druhou stranu je to blbost, ale co má Obama dělat, nechtěl bych být na jeho místě ! USA prostě jednou na to musela doplatit, z tohohle se myslím už nedostane !
uživatel eliminován | 17. 07. 2009, 22:51:09
Oni to ti amíci nakonec nějak zvládnou...třeba začnou zvedat daně, lidi budou nadávat na demokraty...zvolí republikány a ty to zahrajou do outu...
do háje to určitě nepůjde....
iq-Tom-iq | 17. 07. 2009, 22:50:58 | více příspěvků | napsat uživateli
> Jack-McCain
Nelze házet něco takového jen na jednoho člověka. No osobně krizi u nás nijak nepociťuji , jelikož jsem student a rodiče jsou oba zaměstnáni , ale nezaměstnanost roste.
uživatel eliminován | 17. 07. 2009, 22:50:28
Jack-McCain: to je nesmysl, čemuž uvěří hlupáci, kteřísi nic neověří a jen nekriticky od někoho přejmou informace. My jsme někde na úrovni 40% Dluh k HDP!5! Ale tím to zadlužování neobhajuju, Musí se hlídat, protože se to může vyhoupnout velice rychle na nějakou katastrofickou úroveň!1034!
uživatel eliminován | 17. 07. 2009, 22:34:20 |
Nejzávaznější otázkou však je, zda je třeba uvažovat i o tom, co se zdá v současné době nemožné - o bankrotu USA. Teoreticky to možné je. Americký dolar je světovou rezervní měnou. To v praxi znamená, že kdyby USA ztratily schopnost financovat své deficity prodejem státních obligací (tzv. treasury bills) nebo musely ve snaze je prodat zvýšit úrokové sazby na úroveň, která by vyvolala obrovské problémy, natolik by to připomínalo bankrot , že by následky byly katastrofální. HDP USA se pohybuje okolo 15 bil. dolarů a jejich federální dluh je přes 11 bil. dolarů. Pokud se v důsledku možných rozpočtových schodků tato částka letos zvýší o další téměř bilion dolarů a o 1,3 bilionů dolarů v příštím roce, naroste fed. dluh na více než 13 bil. dolarů. A lze očekávat, že se ještě zvýší kvůli poklesu přínosu z daní. To by mohlo ve spojení s rostoucími platbami úroků zvýšit uvedenou částku o další bilion dolarů. V letech 2010 až 2011 by proto dluh USA mohl dosáhnout nebo i přesáhnout 100 % HDP. To je výše, při které si začnou věřitelé klást otázku, zda jsou USA schopné dluh splatit, aniž by vyvolanou inflací snížily skutečné náklady na jeho zaplacení. Dokud se bude amer. dolar pohlížet jako na nejméně špatné aktivum, jež je k dispozici, lze pravděp. situaci zvládnout. To se však ocitáme v kalných vodách.
- ( Úryvek z čas. Euro ( 7.7. 09) Hosp. Krize) - Váš názor ?
reagovat
V anketě hlasovalo celkem 14 uživatelů