Diskuze a otázky - 6 543 Kč za INTEL Core 2 Duo E8500
úvodní strana | aktualizovat | dolů
V diskuzi je 22 příspěvků a shlédlo ji 1411 uživatelů .
uživatel eliminován | 10. 02. 2008, 18:02:50
jezisi... no jak ti to rict slusne... necekej ze tady s nekym povedes odbornou diskuzi na jakekoliv tema, to je na tomhle serveru prakticky nemozne. pokud hledas seriozni informace a nazory v diskuzi, najdi si seriozni server, nejlepe specializujici se na to, o co se zrovna zajimas. divim se, ze sis toho jeste nevsim. jo a snad mi odpustis ze ti tykam :-)
uživatel eliminován | 10. 02. 2008, 17:19:27
djbacon: jak kde? Na pile je hodne desek a on rikal ze chce desky !465!
uživatel eliminován | 10. 02. 2008, 17:18:57
ted budou davat penryny do macbooku pro, sem zvedavej..
uživatel eliminován | 10. 02. 2008, 17:16:10
Ty jses nejakej pocitacovej maniak coz? a ty si myslis ze ty sracky co tu pises nas zajimaji bo co?!1195!
tuky85 | 10. 02. 2008, 17:15:34 | více příspěvků | napsat uživateli
wtf? ty seš hodně vymázlej člověk ,fakt že jo!745!
uživatel eliminován | 10. 02. 2008, 17:12:45
Diskuze o produktu: Intel Core2 Duo E8500 3,16GHz 6MB 1333MHz 775pin BOX
Diskuzní fóra
+ Procesory
+ Intel
PODIVNA TEPLOTA 11C...
3.2.200821:00
Přínosné? (0 z 0)
Radovan03
odpovědět
votebar
vysvetlite mi niekto toto?...
http://img85.imageshack.us/my.php?image=ddddui7.jpg
take mam teploty je to mozne?
mam asus maximus formula s najnovsim biosom
bios ukazuje 11C...core tem 16C...najnovisa verzia..
everest ultimate edition 4.20... 11C
asus probe 11C....
Re: PODIVNA TEPLOTA 11C...
8.2.200813:28
Přínosné? (0 z 0)
KOSTRA
odpovědět
votebar
Ty si asi hodně bohatý...
Špatně napsaný popis: modelové číslo E8400...........
2.2.200823:04
Přínosné? (1 z 1)
smety
odpovědět
votebar
Ve stručném popisu na stránce pro prohlížení CPU s obrázky,nebo tabulkovým výpisem je napsáno: modelové číslo E8400 - má tam být E8500.
Originální pasta na chladiči
27.1.200823:45
Přínosné? (0 z 1)
smety
odpovědět
votebar
Prosím,poraďte,jestli je lepší nechat na BOX chladiči ty tři proužky teplovodivé pasty,a nebo ty tři proužky rozmazat do čtverce dle velikosti CPU ??
Re: Originální pasta na chladiči
5.2.200823:07
Přínosné? (1 z 1)
beseda2
odpovědět
votebar
nejlepší volba je onu tepl. pastu odstranit a použít pastu např. od firmy Artic....ty pasty dodávané s boxovými chladiči nejsou vůbec kvalitní,pro přetaktování se nehodí stejně jako boxový chladič
Kdy bude?
22.1.200810:57
Přínosné? (5 z 6)
NetAndy
odpovědět
votebar
Já vím, že je to hloupý dotaz, ale datum vydání už bylo, tak by mě zajímalo, jestli někdo nevíte, kdy by tyhle procesory mohli dorazit do ČR?
Re: Kdy bude?
23.1.200821:26
Přínosné? (0 z 0)
krokus
odpovědět
votebar
"Prolezl" jsem některé internetové obchody a zjistil, že v ČR tyto modelové řady E už jsou. Konkrétně E8200 jsou na skladech a E8500 s dodací lhůtou 2-3 dny. E8400 s předobjednávkou. Proč je CZC nenabízí je pro mě záhadou. Odkazy na konkurenci nejsou povoleny.
Re: Kdy bude?
24.1.20087:55
Přínosné? (0 z 0)
NetAndy
odpovědět
votebar
Mně spíš vadí, že nejsou s to zjistit termín, kdy by jim mohli dorazit, nebo aspoň, kdy budou vědět, kdy jim dorazí:D
Re: Kdy bude?
28.1.200823:35
Přínosné? (2 z 2)
smety
odpovědět
votebar
to je fakt supr,ja bych si mohl založit webowky a dat na ne,ze prodavam raketoplan a ze dodaci lhuta je neznama a pri tom ani nevedel,jestli me ho poslou.... me to prijde tak trochu smeeeee... odpověď od firmy Czech Computer nežádám.v :-)
Re: Kdy bude?
5.2.200818:33
Přínosné? (0 z 0)
Crazik
odpovědět
votebar
hmm tak tomu se mi moc nechce verit. Tyhle procesory nejsou k dostani ani v evropskych internet shopech natoz v tech ceskych. Kdo najde tak tomu fakt zavidim :D
Re: Kdy bude?
5.2.200822:53
Přínosné? (0 z 0)
krokus
odpovědět
votebar
To máš pravdu, ale nesmíš zapomínat, že prodejci jednají podle dodavatelů. Takže pokud dodavatel "zaručí" prodejci dodávku zboží, tak aby byl prodejce "in", tak uvede i termín. Jenže dodavatel pak zjistí, že to nebude tak "horké" jak si myslel a prodejce je pak za hlupáka, jenž musí změnit termíny na neurčito nebo na cestě(lepší varianta). Když jsem si znovu "uvedené" prodejny prohlížel, tak tomu tak bylo a je.
:-)
20.1.200813:59
Přínosné? (1 z 12)
0celot
odpovědět
votebar
Super!
Není určen k prodeji???
19.1.200819:34
Přínosné? (4 z 4)
NetAndy
odpovědět
votebar
Proč není určen k prodeji? K čemu je, když ne k prodeji?
Re: Není určen k prodeji???
19.1.200819:46
Přínosné? (5 z 6)
markul
odpovědět
votebar
Kdyby jenom tento procesor. Jsem měl v košíku 17 položek a najednou jich je jenom 12. Nechápu.
Re: Není určen k prodeji???
19.1.200819:52
Přínosné? (3 z 3)
NetAndy
odpovědět
votebar
Hmm, snad je to jen nějaká dočasná chyba, doufám. Už ho mám objednaný delší dobu v sestavě a je to tak nějak to hlavní co jsem chtěl.
Re: Není určen k prodeji???
19.1.200819:56
Přínosné? (4 z 4)
markul
odpovědět
votebar
Už je to všechno zpátky. Asi nějáký výpadek.
Re: Není určen k prodeji???
19.1.200820:01
Přínosné? (1 z 1)
NetAndy
odpovědět
votebar
Jj, vypadá to tak, děsil jsem se zbytečně.
Re: Není určen k prodeji???
20.1.20082:08
Přínosné? (0 z 2)
smety
odpovědět
votebar
no,asi nás bylo víc....
Re: Není určen k prodeji???
20.1.200815:02
Přínosné? (4 z 4)
rehhimedaile
odpovědět
votebar
jj jen na ukázku :?D
jaky je opravdovy vykon??
14.1.200817:39
Přínosné? (3 z 5)
massq8
odpovědět
votebar
zdravim, nejsem nejaky manik na pc...zajimalo by me jaky je opravdovy vykon napr co se procent tyce vs muj P4 2.8 GHz ?? je o 100% vykonnejsi? protoze ja to beru jako dve jadra = 2x 3,16 GHz ..tzn 6a neco GHz..ale nevim jestli to tak opravdu je..a jaka je asi tak spotreba oproti memu 2.8ghz P4...
a co tento procak vs nejaky core duo 1.87 a 1.86 GHz..1MB L2 Cache..
.sry za amatersky dotaz,nejsem takovy manik jako vy...
a na kolik asi tak by mohl jit muj P4 2.8 taktknout?jen tak odhad?
a kdyby neco tak mi napiste na icq 209906132,chci koupit uplne nove pc...premyslim nad grafikou 8800GT od zotac,ale nevim jakou k tomu koupit zakladovku..a co tento procak vs core quad 6600 ??
btw pc by mel stat do 20000 a mel by zvladat aplikace a nove hry...
je tu nejaky typos co by mi dokazal neco takoveho doporucit? jake ramky,jaky procak (vykon za rozumnou cenu) a vykonnou a pokud mozno ne 200W spotreba u grafiky...
Re: jaky je opravdovy vykon??
14.1.200821:22
Přínosné? (7 z 8)
kloten
odpovědět
votebar
podívej se tady: http://pctforum.tyden.cz/index.php? Tam najdeš na svoje otázky odpovědi.
[avatar uživatele]
Re: jaky je opravdovy vykon??
18.1.200810:15
Přínosné? (4 z 4)
Marauder.01
odpovědět
votebar
Nelze srovnávat jedno a dvojjádro součtem kmitočtů. Aplikace které běží na jednom vláknu (tj. neumí využít dvojjádro) budou o cca 50% rychlejší než na tvém stávajícím procesoru (dáno kmitočtem, ne počtem jader). Problém je u her - většinou stále podporují jednojádrové procesory a navíc je spíš ovlivňuje výkon grafiky než samotného procesoru. Přínos dvojjádra je hlavně u aplikací, které dokážou dvojjádro využít a také v odezvě systému - PC je pružnější a nečekáš tak dlouho, až si na tebe PC udělá při vyšší zátěži čas. Nevím zda máš na svém procesoru HT a jestli HT používáš, tohle je velice podobné jen místo dvou virtuálních jader máš dvě jádra skutečná.
Zmínil jsi se také o slabších verzích C2D. Procesor s kmitočtem kolem 1,8 GHz bude v jednojádrových operacích zhruba srovnatelný s tvým (nelze brát doslova, je to jen srovnáni hrubého výkonu tvého procesoru a výkonu jednoho jádra u C2D) ale i u jednojádrových operací se výkon druhého jádra projeví tím, že odlehčí systém, navíc má C2D novější instrukce tak že reálný rozdíl může být daleko vyšší - prostě záleží spíš na typu programů, které využíváš.
Doporučená sestava? Osobně bych bral C2D E8200, základní desku s čipsetem G33, Q35 (mATX) nebo P35 (ATX), grafiku 8800GT nebo HD 3870, zdroj Fortron 400W a pokud by to investice dovolovaly 2 HDD z toho první stačí 80 GB pro systém a druhý větší pro to ostatní. Skříň to je spíš otázka vkusu, každému vyhovuje něco jiného.
Re: jaky je opravdovy vykon??
18.1.200812:36
Přínosné? (1 z 1)
massq8
odpovědět
votebar
Diky moc za tvuj komentar,zase jsem o neco chytrejsi..
A u te tve sestavy bych souhlasil,akorat nevim jakou tu grafiku si vzit..Libi se mi 8800GT od Zotac pretaktovana,ale nevim jestli je lepsi nez 3870.
A taky mi jde o spotrebu,jelikoz ceny elektriny leti nahoru a kdyz budu hodiny sedet na pc ktery zere 400W nebo 300W (naprosty odhad) tak je to potom za rok vyrazny rozdil.
Chci tu grafiku na nove hry typu Crysis,Bioshock atp..
Procesor aby byl vykonny i bez pretaktu,jelikoz sam bych taktovani nezvladl.
2 HD? nestaci rozdelit jeden na 2? C a D ?
A jeste by me zajimalo,kolik Ram doporucujete?2GB?4GB?DDR2?DDR3?
Chtel bych uz asi novejsi Windowsy (vista),kvuli bezproblemove komunikaci s mym pda,ale jsou dost narocne tak asi spis 4GB ram ze?
akorat netusim jestli se vejdu do 20 000 Kc,jelikoz samotny procesor bude asi dost mastna zalezitost .) a grafika taky okolo 6000.
A ten procesor je uz vyraben procesem 45nm?Pry je 45nm proces lepsi-vykon vyssi,spotreba nizsi,mensi zahrivani.
S pozdravem Amater Tonda :)
[avatar uživatele]
Re: jaky je opravdovy vykon??
18.1.200813:32
Přínosné? (3 z 3)
Marauder.01
odpovědět
votebar
Řada E8x00 je již vyráběná na 45nm tj menší odběr a menší zahřívání, nicméně vzhledem k ceně bych volil E8200 případně 8400 a obloukem bych se vyhnul tomuto modelu. U grafik je to problém cena/výkon nižší cenu nabízí ATI ale samozřejmě i nižší výkon. záleží čistě na vás čemu dáváte přednost. Druhé HDD zvýší rychlost PC v načítání programů atd. Rozdělený HDD na oddíly není totéž jako dva fyzické HDD.
Použiju jen hrubý rozpočet, ne každému se líbí tatáž bedna atd.
skříň desktop se zdrojem - 2000
procesor E820 - 4000
Deska Gigabite G33 - 2000
4GB RAM 800MHz (4*1GB) - 1700
2* HDD 1*80 +1*250 GB - 2600
DVD/RW - 650
Gafická karta - 6000
Celkem -18650 - zbývá tedy i na klávesnici, myš a případně silnější procesor (E8400)
Re: jaky je opravdovy vykon??
18.1.200813:58
Přínosné? (2 z 2)
_sova_
odpovědět
votebar
Souhlasim s tebou. Procesor E8500 si Intel pekne namastil. Ma jen trochu vyssi nasobic nez E8400 ale to uz je pri pretaktovavani jedno, rozhodne to za ty 2000 rozdilu v cene nestoji. Urcite brat E8400.
Se 2 HDD vsak s vami nesouhlasim. Ja mam WD500AAKS standartnch 7.200 otacek se SATAII a je teda velmi rychly. Navic 2xHDD budou brat hodne energie.
A posledni vec, jestli 4GB RAM, tak 2*2GB. Je to lepsi, nemusi se toho tolik chladit a zase to mene energeticky narocne + zbyva misto na dalsi pripadne rozsireni v budoucnu.
P.S.: Jestli chipset P35, tak bude nutne pripojit ke graficke karte pridavne 6-pinove napajeni.
Re: jaky je opravdovy vykon??
18.1.200816:21
Přínosné? (2 z 2)
massq8
odpovědět
votebar
A pri pretaktovani zere procesor o hodne vice energie? a je nejspis nutne i lepsi chlazeni ze?Sam bych se do pretaktu nepoustel ale jestli by nekdo pomohl nebranil bych se tomu,kdyz se procesoru nic nestane,tak proc nezvyssit jeho vykon.
Na jak dlouho myslite ze bude sestava s danymi komponenty stacit nejmodernejsim hram?
Core2duo E8200
Zotac nvidia 8800GT AMP -pretaktk
4GBram
??mimochodem do SLI bych zde nesel,nejsem milionar a elektrinu taky nevyrabim a nejspis by to nepodporovala ani nejaka zakladni deska do cca 2-3 tisic
[avatar uživatele]
Re: jaky je opravdovy vykon??
18.1.200816:56
Přínosné? (1 z 1)
Marauder.01
odpovědět
votebar
Osobně bych zvolil E8400 a do přetaktování se nepouštěl - 3 GHz je celkem dostatečný výkon na dnešní dobu i v nejbližším budoucnu, ovšem jestli bude stačit grafika to vám nepovím :-) v nižšich detailech a rozumném rozlišení to bude celkem dlouho, ve vysokých rozlišeních a detailech nemusí koncem roku stačit.
[avatar uživatele]
Re: jaky je opravdovy vykon??
18.1.200816:34
Přínosné? (3 z 3)
Marauder.01
odpovědět
votebar
Vymlouvat ti to, že seberychlejší HDD nenahradí dvojici HDD(nemusí být ani v RAID) nebudu. HDD má pouze 1 čtecí hlavu (resp u 500 GB jich bude víc, ale běží současně na jednom rameni) Co ti udělá HDD kyž mu dáš přepočet videa a současně budeš načítat hru nebo jakýkoliv jiný program? HDD ti bude přeskakovat z jednoho místa na druhé, což mu na rychlosti nepřidá a na tichosti také ne. Box na ztišení HDD stojí cca 1000 kč - v té ceně koupím druhý malý HDD který nejen přispěje k tichosti, ale zároveň mi urychlí práci. Neřešil jsem otázku spotřeby, ale kolik může mít HDD nějakých 15W? Navíc se dají disky bezpečně odpojit i za chodu PC a vypnout i napájení by už neměl být problém, tedy za předpokladu, že by byl ten vyšší odběr na obtíž.
Co se týče RAM mě osobně stačí 2GB a zatím jsem s RAM neměl problém a s rychlostí táké ne 4 GB považuju za rozumné množství i s výhledem na nějaký ten rok dopředu. Dají se kdykoliv vyměnit, ale dnes je u tohoto PC rozhodující cena a tak jsem zvolil o 500 kč levnější variantu. Samozřejmě záleží na massq8 za co utrati těch 1500 které zbyly do limitu 20K.
Ano většina silnějších grafik vyžaduje přídavné napájení - moderní zdroje tento kabel mají a grafické karty se dodávají s redukcí na molex konektory pro napájení disků. PCI-E 2,0 podporují mnohem dražší desky a tak jsem je z návrhu vzhledem k omezení na 20K vyloučil.
Re: jaky je opravdovy vykon??
18.1.200816:14
Přínosné? (1 z 1)
massq8
odpovědět
votebar
Dekuju za ochotu :)
nejspis zvolim vami navrhovanou sestavu,zamlouva se mi,jen v cem se absolutne nevyznam jsou zakladni desky,jake jsou dulezite aspekty pri vyberu zakladni desky? pocet PCI slotu?A co do budoucna? kdyz prijde napr. do 2 let nejaky super 4jadro na 45-32nm? to asi ta zakladovka podporovat nebude ze?
grafiku jsem si vybral Zotac AMP 8800GT pretaktovanou,..
Procesor vami doporuceny,case bych chtel,aby byl co nejmin hlucny,a zdroj podle spotreby komponentu,ale asi 500W Forton nebo nejaky jiny.
S temi HDD mate nejspis pravdu,navic myslim ze HDD ani moc nezere,cca okolo 20-30W,coz oproti grafikam temer nic.
Operacni pamet teda doporucujete 4x1GB ci 2x2GB?
A chlazeni na ten procesor? staci nejaky jednoduchy levny vetracek ci bude potreba uz drazsi treba od firmy Artic cooling?
Dekuju za prispevky vsech.
[avatar uživatele]
Re: jaky je opravdovy vykon??
18.1.200816:48
Přínosné? (0 z 0)
Marauder.01
odpovědět
votebar
Pokud přijde nějaké to super jádro, pravděpodobně bude mít integrovaný paměťový řadič tj na dnešní desky nepůjde. Dnes již počet PCI slotů není rozhodující, desky obsahují jak zvukovou katu (8kanál) která jistě nepatří ke špičce ale pro normální použití postačí, síťovou kartu i řadiče USB a FireWire. I k mATX desce tedy není problém připojit TV kartu atd.
Operační paměť nechám na vás, i s 2*2GB se do limitu stále vejdete. Zdroj 500W se mi zdá zbytečný, tedy za předpokladu, že neplánujete 2 grafické karty. Pokud nebudete taktovat a nebudete mít nějak zvlášť nevhodnou skříň postačí u procesoru i box chladič, lepší se dá přikoupit i později kdyby náhodou box nevyhovoval.
Re: jaky je opravdovy vykon??
18.1.200819:14
Přínosné? (0 z 0)
massq8
odpovědět
votebar
Super :) dekuju za zajimave informace,urcite prispely. Jen doufam,ze bude tahle sestava stihat nove hry co nejdyl,do budoucna bych byl rad kdyby tak 3 roky stihala s hrami.
Jinak samozrejme nejaky limit (20000)jsem chtel dat,jelikoz je mi jasne,ze za par let uz bude tento NB vykonnostne hooodne nizko-
nove procesory 32nm,rychlejsi a objemnejsi HDD, DDR3 Hodne GB, Grafiky s nizkou spotrebou pri milionu tranzistoru .)
Jeste bych se chtel zeptat jestli je E8200 dobry procesor i na renderovani a prevod videa do jinych formatu.
Muj Core Duo 1.87 na NB neni nic extra oproti memu 2.8GHz P4 co mam v pc.
Mimochodem zajimalo by me cim to,ze muj pc > P4 2.8GHz, GeForce4 5200, 512 MB RAM, 80GB HDD, win XP - ze je tento pc rychlejsi nez muj
NB: CD 1.87, 2048 MB Ram,Sdilena Grafika,Win Vista
????? je to harddiskem? ze je v mem PC rychlejsi HDD (7200 otacek) ??
nebo win XP? ale to taky nechapu,jelikoz mam XP a 512MB RAM a Vista a 2048 ram... .)
divne
Do par mesicu bych mel danou sestavu kupovat,jen netusim jestli ji zakoupim na czc.cz nebo budou nekde jinde levnejsi.
Jeste jednou dekuji za odpovedi :) :) :) :)
[avatar uživatele]
Re: jaky je opravdovy vykon??
19.1.20087:20
Přínosné? (3 z 3)
Marauder.01
odpovědět
votebar
Záleží v čem se zdá notebook pomalejší.
1) výkon CoreDuo je o něco nižší než u C2D - sám nemám ověřeno, ale zahlédl jsem to v nějakém článku.
2) sdílená paměť u grafiky - Procesor a grafika se tahají o RAM a to rychlosti neprospěje
3) Grafárny GF 5200 (nejedná se o řadu GF4) byly sice pomalé, ale asi přeci jen o něco rychlejší než integrovaná grafika u notebooku
4) HDD má nepřímý vliv na rychlost PC, ale smozřejmě se prodlouží zpracování videa, načítání programů i odezva systému
5) Visty poměrně dost zatěžují systém a to že integrovaná grafika lze použít, ještě neznamená že skutečně vyhovuje a má odpovídající výkon.
Dle vlastní zkušenosti tvrdím, že dvojjádro v notebooku je celkem zbytečné a nedá se využít tak jako je to béžné u desktopových PC, sám jsem ho koupil jen proto, že AMD jsem do notebooku nechtěl a Celeronu jsem nevěřil. Teprve později jsem zjistil, že Celeron v notebooku má s tím starým desktopovým společné pouze jméno a o výkon nemusím mít obavy.
6) E8200 bude mít dobrý výkon při renderování a je to samozřejmě výborný procesor.
Nechci nějak rýpat, ale sestavovat cenový limit s předstihem několika měsíců je k ničemu není to tak dávno co RAM vylétli na cca 3000 kč za 1GB nebo se může také stát, že ceny rapidně poklesnou a budete si moci dovolit i lepší grafickou kartu.
[avatar uživatele]
Re: jaky je opravdovy vykon?? na 5,5GHz?
20.1.200820:33
Přínosné? (0 z 2)
lopesmedaile
odpovědět
votebar
http://www.overclockers.ru/hardnews/27883.shtml
Re: jaky je opravdovy vykon??
5.2.200816:03
Přínosné? (0 z 0)
massq8
odpovědět
votebar
hmmmm :) lepsi grafickou kartu?zajimalo by mne jaka,jaka je podle Vas lepsi grafika nez 88OO Zotac AMPi pretaktovana..? za cenu cca 6000 kč.
:)
C2D
12.1.200816:03
Přínosné? (1 z 2)
markul
odpovědět
votebar
Výkonější dvoujádro už asi letos nebude co? Jedine taktovat.
Do čtyřjádra se mi moc nechce, ale uvidíme jak budou vypadat nové 45nm.
Re: C2D
5.2.200823:09
Přínosné? (0 z 0)
beseda2
odpovědět
votebar
tohle bude zřejmě poslední 2-jádro taktované tak vysoko....vyšší takty nám zajistí jen přetaktování,myslím,že pozdější verze 45nm CPU půjdou krásně přetaktovat s nízkým napětím i teplotou
Deska
12.1.200811:53
Přínosné? (0 z 4)
Vladimír Trojan
odpovědět
votebar
A co takhle desku Asus P5E3 Deluxe Wifi-AP - Intel X38 ta neni vůbec špatná a nestojí ani tak moc (samozřejmě na to co nabízí).Já ju mám a doporučuju ju každemu.
Re: Deska
13.1.200820:04
Přínosné? (3 z 3)
kloten
odpovědět
votebar
za těch víc jak sedm litrů toho teda nabízí pramálo,nutnost nemalé investice do DDR3,které k současným procesorům také moc nedají,takže bych to neviděl jako ideální volbu.Ano DDR3 jejich čas příjde ale s jinými procesory,na jiné patici a jiných deskách.Ale pro toho kdo nemusí koukat na korunu,proč ne.
Deska
7.1.200819:47
Přínosné? (7 z 7)
WUWEZY
odpovědět
votebar
Jakou desku k němu koupit?
[avatar uživatele]
Re: Deska
8.1.20088:32
Přínosné? (12 z 13)
Onizukamedaile
odpovědět
votebar
pokud chces ati tak X38 nebo X48 ale rozdil mezi nimi nebude.
pokud nvidii tak si pockej na 780i nebo 680i, ale zde rozdil bude dost velkej hlavne ve vybaveni
Re: Deska
9.1.200813:48
Přínosné? (4 z 7)
DubARTs
odpovědět
votebar
Citace z DigitalDooM: 780i SLI je jen nouzový přechod z 680i SLi a snaha o uvedení PCI Express 2.0 řešení. A celkem zbytečný. V plánu je totiž vydání čipové sady Nvidia 790i SLI, která by měla být parametrově srovnatelnější s X38 a nemělo by jít o polovičaté řešení jako v případě 780i SLI
[avatar uživatele]
Re: Deska
9.1.200814:18
Přínosné? (4 z 4)
Onizukamedaile
odpovědět
votebar
no to co sem zatim videl a cetl jak ma fungovat vypinani GK a nahrazovani integrovanou GK a pak nasledna spotreba zni zajimave, no az nebudem mit na zaplaceni elektriny tak by se o takove veci dalo uvazovat, jednoznacne zatim vychazi levneji X38 + ati, nez 680i + GT
Re: Deska
8.1.200820:45
Přínosné? (5 z 5)
_sova_
odpovědět
votebar
Jestli vubec neuvazujes o 2 grafickych kartach, tak bych doporucoval desku s chipsetem P35. Je sice starsi, ale kvalitni. A taky o dost levnejsi nez novej X38
[avatar uživatele]
Re: Deska
9.1.20087:00
Přínosné? (6 z 6)
Onizukamedaile
odpovědět
votebar
taky pravda i kdyz dle testu je stejne lepsi X38 i pro jednu grafiku hlavne ve vybaveni a technologii a je drazsi pouze o 2 tisice pokud porovnas nejlevnejsi Gigabyte, tady jde spis o to kolik do toho chces vrazit a jestli si nekde utahnes opasek a jinde ho povolis :)
Re: Deska
9.1.200821:09
Přínosné? (1 z 1)
_sova_
odpovědět
votebar
hehe, no kdyz koupis Gigabite P35C DS3R za 2500,- kerej je z nejlepsich P35tek nebo o 2000 drazsi tu uplne nejlevnejsi X38.. nevim, asi bych bral chipset P35. Taky jsem ho vzal.
[avatar uživatele]
Re: Deska
10.1.20088:46
Přínosné? (0 z 0)
Onizukamedaile
odpovědět
votebar
no vidis ja jdu do X38 za 3900 sem sehnal, super cena podpora PCIE 2.0 dobudoucna se urcite hodi, a ma i lepsi vybaveni nez P35 hlavne ty SATA jiz ted pocitam se 4 zarizenimi na SATA, a dobudoucna par mesicu jeste urcite pribude nejaky ten disk a 4 nebo 6 SATA by asi nestacila
Re: Deska
9.1.200821:12
Přínosné? (0 z 0)
kloten
odpovědět
votebar
Já bych šel do X38 už jenom kvůli PCIe 2.0
Re: Deska
10.1.200815:11
Přínosné? (0 z 0)
_sova_
odpovědět
votebar
Hej lidi, lol. PCIe 16x 2.0 ma ale i P35. Problem je v tom ze je jenom jeden, takze ten kdo chce mit vic grafickych karet najednou, tak ma vykonnostne smulu. Druhou grafiku mu bude brzdit pomalej PCIe.
Re: Deska
10.1.200822:41
Přínosné? (0 z 0)
kloten
odpovědět
votebar
P35 má PCIe 1.1....
Re: Deska
11.1.200815:18
Přínosné? (2 z 2)
_sova_
odpovědět
votebar
"PCI-E x16 2.0 dát kartě ze slotu dvojnásobek – 150W. Pokud Vaše deska podporuje verzi 2.0, nemusíte zapojovat přídavné 6-pin napájení. Pokud ne, je to nutnost. Toto rozhraní podporují například nové desky pro AM2+ platformu s chipsetovou řadou AMD 7xx stejně tak jako desky pro Intel Core2 Duo s chipsetem P35, X38..."
Je to citace z recenze "ATI X1950PRO vs. ATI HD3850 – legenda vs. její nástupce" kde se zminuji o verzich PCIe 16x.
!1423!
uživatel eliminován | 10. 02. 2008, 17:12:02
Nejlip tu, ktera podporuje socket 775.... ale diskuze vo hovne !486!
Domon | 10. 02. 2008, 17:11:24 | více příspěvků | napsat uživateli
nechces jit s tema komplama do hajzlu mas vanoce z pocitace a furt sem musis onem psat !898!
uživatel eliminován | 10. 02. 2008, 17:10:51
vim o tom uplny hovno..tim padem me to vubec nezajima..a myslim ze nejsem sam!981!
uživatel eliminován | 10. 02. 2008, 17:10:04
Co mas furt s tema compama? Mas snad nekde bazar nebo co?!900!
Skoc s tim do zdi ichtyle......!1190!
!811!!811!!811!
LIL_Ter | 10. 02. 2008, 17:08:23 | více příspěvků | napsat uživateli
zase ty?to uz je moc ne?di se zahrabat!1099!
uživatel eliminován | 10. 02. 2008, 17:00:52 |
Procesor - INTEL Core 2 Duo E8500 - 3,16GHz, 1333MHz FSB, 6MB cache, socket 775, BOX (Penryn)
Vaše cena včetně DPH: 6 543,81 Kč
Procesor Intel Core 2 Duo je moderní dvoujádrový procesor, který přináší revoluční výkon s optimálním využítím dvou jader a nízkou spotřebu. Díky dvěma výpočetním jednotkám je procesor Intel Core 2 Duo optimalizován pro multi-threading aplikace a multitasking. Můžete na něm souběžně provozovat několik náročných aplikací, například graficky propracované hry nebo profesionální výpočetní aplikace a na pozadí přitom mohou běžet zabezpečovací a antivirové programy.
Díky technologiím Intel Dynamic Power Coordination a Enhanced Intel Deeper Sleep s dynamickým řízením velikosti vyrovnávací paměti dokáže tento procesor napájet pouze nezbytně nutné oblasti procesoru, a nedochází tak k nadměrnému zahřívání procesoru. S tím samozřejmě souvisí i delší životnost a stabilnější provoz. Technologie Intel Digital Media Boost procesoru Intel Core Duo zajišťuje vyšší výpočetní výkon s plovoucí desetinnou čárkou, důležitý zvláště u aplikací, jako jsou CAD nástroje, 3D a 2D modelování, střih videa, digitální hudba, digitální fotografie a hry.
Systém Intel Smart Cache umožňuje konstrukci chytřejší, efektivnější vyrovnávací paměti a sběrnice, které zvyšují výkon, rychlost odezvy a úspory energie. Procesor Intel Core 2 Duo je zcela přepracovaný procesor Intel se dvěma jádry a klíčová součást nové platformy. Procesor je vyráběn revoluční technologií 45 nanometrů, což také přináší zmenšení rozměrů čipu a snížení tepelného vyzařování a spotřeby. Mezi pokročilé funkce patří inteligentní řízení spotřeby Enhanced Intel SpeedStep sloužící ke snížení taktu procesoru a tím i zmenšení odběru energie při jeho nedostatečném vytížení spuštěnými programy.
Parametry a specifikace:
Typ: INTEL Core 2 Duo E8500
Pracovní frekvence: 3 GHz
Systémová sběrnice: 1333 MHz
Jádro: Penryn
Patice: Socket 775
Cache paměť: 6 MB L2
Hustota integrace: 45 nm
Spotřeba: 65 W
Podpora 64-bitových instrukcí EM64T kompatibilní s AMD64 v procesorech Athlon64
Enhanced Intel SpeedStep
Upozornění:
Před nákupem ověřte kompatibilitu tohoto procesoru s Vaší základní deskou! Některé starší revize desek s čipsety řady Intel 945 a Intel 975X, Intel P965/ G965/ 946GZ/ 946PL, nVidia nForce 5 IE nebo ATI RD600 nemusí podporovat platformu Intel Core 2 Duo / Conroe a pracovní frekvenci 1333MHz. Doporučujeme zkontrolovat parametry základní desky, zda skutecně podporuje pracovní frekvenci 1333MHz.
No ale na jakou základní desku to nasadit?
!1394!!1394!!1394!!1394!!1394!!1394!!1394!!1394!!1394!!1394!
reagovat